Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розподіл навчального часу та видів робіт з навчальної дисципліни

Денна форма навчання (ОКР «бакалавр»)

Номер семестру Кількість годин, відведених на вивчення навчальної дисципліни Наявність курсових робіт Кількість модулів Кількість змістових модулів Вид контролю
Загальна кількість годин / кредитів ECTS з них:
аудиторні самостійна робота
всього з них:
лекції семінарські заняття практичні заняття лабораторні заняття
3 108/3 108 30 24 - - 54 - 2 - іспит
Всього 108/3 - - - - іспит

заочна форма навчання(ОКР «бакалавр»)

Номер семестру Кількість годин, відведених на вивчення навчальної дисципліни Наявність курсових робіт Кількість модулів Кількість змістових модулів Вид контролю
Загальна кількість годин / кредитів ECTS з них:
аудиторні самостійна робота
всього з них:
лекції семінарські заняття практичні заняття лабораторні заняття
1 108/3 108 6 4 - - 98 - 1 - іспит
Всього 108/3 - - - - іспит

Розподіл часу навчальної дисципліни за модулями, змістовими модулями та темами


Читайте також:

  1. H.2 ВИСЯЧІ ЗАБИВНІ ПАЛІ ВСІХ ВИДІВ І ПАЛІ-ОБОЛОНКИ, ЩО ЗАНУРЮЮТЬ БЕЗ ВИЙМАННЯ ҐРУНТУ
  2. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анотація навчальної дисципліни | Денна форма навчання (ОКР «бакалавр»)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.