Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток І. 1

Анкети для виявлення рівня сформованості уміння складати

і розв’язувати фізичні задачі

 

10 клас

1. Учень може йти до школи різними шляхами, зображеними на рисунку. Який із запропонованих шляхів доцільно обрати школяру? Поясни чому?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2.Роздивись малюнок. Постав якомога більше запитань до рисунку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.На основі рисунку: 1) запиши умову задачі; 2) постав питання до задачі.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4.На основі запропонованого графіку: 1) опиши рух тіла; 2) склади задачу; 3) розв’яжи складену задачу.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Додаток І. 2

Анкети для виявлення рівня сформованості

уміння аналізувати життєві ситуації

 

10 класс

1. Уявіть, що Ви з друзями пішли на авіа шоу. Під час шоу Ви побачили, що група літаків виконує фігури вищого пілотажу. Поясніть як рухається група літаків відносно Землі; як рухаються літаки один відносно одного у групі.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Біля школи стоїть дорожній знак «Увага, діти». Поясніть, з чим пов’язана вимога правил дорожнього руху, що за 50 м до знаку і за 50 м після нього швидкість транспорту не повинна перевищувати 20 м/с?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Ви із батьком виїхали із міста до бабусі у села, яке за 50 км. У момент відїзду дощило. Приїхавши за ¾ години у село після того через 20 хв. пішов дощ. У цей момент подзвонив ваш друг із сусіднього села яке знаходиться далі за 10 км від вас. Він вас попросив сказати через який час у нього буде дощ?


Додаток І. 3

Анкети для виявлення рівня сформованості уміння працювати з інформацією

 

1. Уважно прочитайте твердження.

2. Відмітьте знаком «+» ті твердження, які характеризують твоє ставлення.

Питання Відмітка + або –
1. Чи розумієш ти текст параграфу після першого читання?  
2. Чи доступно для тебе описаний матеріал у підручнику?  
3. Чи можеш ти дати відповіді на питання в кінці параграфу після одноразового читання?  
4. Чи можеш ти виділяти головне у прочитаному тексті?  
5. Чи можеш ти самостійно скласти план прочитаного матеріалу?  
6. Чи можеш ти скласти структурно-логічну схему до прочитаного тексту?  
7. Чи можеш ти скласти питання до тексту прочитаного параграфу?  
8. Чи можеш ти поставити питання до зображеного на рисунку фізичного явища, дії тощо?  
9. Чи можеш ти знаходити ключові слова в умові задачі?  
10. Чи можеш ти зробити схематичний малюнок до задачі?  
11. Чи можеш ти записати коротку умову задачі?  
12. Чи можеш ти самостійно знайти табличні дані, які необхідні за умовою задачі?  

 



Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток І | Додаток В

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.