Розв’язування задач
| Сформувати уміння використовувати основні теоретичні положення при вирішенні прикладних та практичних задач, сприяти формуванню компетентностей школярів
| підбирає комплекс задач практичного спрямування;
контролює процес розв’язування учнями задач;
перевіряє та оцінює результати роботи учнів згідно з критеріями оцінювання.
| - отримує завдання від вчителя;
- розв’язує задачі;
- оформляє завдання згідно вимог вчителя.
| учні закріплюють свої знання з теоретичних питань;
удосконалюють свої уміння розв’язувати різні типи задач; розвиваються навчальна, інформаційна, а також компетентності уміння вчитися та розв’язувати математичні й фізичні задачі.
|
Складання задач
| Навчити школярів складати задачі, використовуючи конструктор, сприяти формуванню усіх видів компетентностей школярів.
| проводить інструктаж по використанню конструктора експериментальних задач;
пропонує учням самостійно скласти задачі з його використанням;
перевіряє та оцінює результати роботи учнів згідно з критеріями оцінювання.
| - вчаться використовувати конструктор експериментальних задач;
- складають задачі, згідно запропонованого конструктора;
- розв’язують складені самостійно експеримент
тальні задачі.
| в учнів формуються навички складати задачі з використанням конструктора;
учні удосконалюють свої уміння розв’язувати експериментальні задачі;
формуються та розвиваються навчальна, інформаційна та компетентність розв’язувати задачі.
|