Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток В

Технологічні карти діяльності вчителя та учнів

Додаток В.1

Технологічна карта діяльності вчителя та учнів при складанні та розв’язуванні задач з фізики й математики

Види діяльності Мета Що робить Результат
вчитель школярі
Розв’язування задач Сформувати уміння використовувати основні теоретичні положення при вирішенні прикладних та практичних задач, сприяти формуванню компетентностей школярів підбирає комплекс задач практичного спрямування; контролює процес розв’язування учнями задач; перевіряє та оцінює результати роботи учнів згідно з критеріями оцінювання. - отримує завдання від вчителя; - розв’язує задачі; - оформляє завдання згідно вимог вчителя. учні закріплюють свої знання з теоретичних питань; удосконалюють свої уміння розв’язувати різні типи задач; розвиваються навчальна, інформаційна, а також компетентності уміння вчитися та розв’язувати математичні й фізичні задачі.
Складання задач Навчити школярів складати задачі, використовуючи конструктор, сприяти формуванню усіх видів компетентностей школярів. проводить інструктаж по використанню конструктора експериментальних задач; пропонує учням самостійно скласти задачі з його використанням; перевіряє та оцінює результати роботи учнів згідно з критеріями оцінювання. - вчаться використовувати конструктор експериментальних задач; - складають задачі, згідно запропонованого конструктора; - розв’язують складені самостійно експеримент тальні задачі. в учнів формуються навички складати задачі з використанням конструктора; учні удосконалюють свої уміння розв’язувати експериментальні задачі; формуються та розвиваються навчальна, інформаційна та компетентність розв’язувати задачі.

Додаток В.2


Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток І. 1 | Технологічна карта діяльності вчителя та учнів під час роботи над проектом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.