МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Як слід розуміти думку Парменіда: “Мислення та буття - одне і те ж”?1. існує світ, який чуттєво сприймається; 2. буття є, а небуття немає; 3. існує лише те, що можна мислити; 4. існує лише умоглядний світ; 5. будь-яка думка є думкою про щось як таке, що існує, і таке, що не існує.
Які судження розробив Зенон Елейський на підтримку вчення Парменіда? 1. апорії; 2. афоризми; 3. софізми; 4. трюїзми.
Що пояснюють апорії Зенона? 1. рух взагалі не існує; 2. не те, що руху немає, а лише те, що він немислимий; 3. руху немає, але не в чуттєвому, а в мисленому світі; 4. суттєвим є не те, чи є рух, чи його немає, а те, як його висловити в логіці понять. Хто застосував поняття “світового розуму” (“нус”) для пояснення походження речей? 1. Анаксимандр; 2. Анаксагор; 3. Демокрит; 4. Емпедокл. Хто з філософів стверджував, що неможливий поділ речей до безкінечності? 1. Анаксагор; 2. Демокрит; 3. Зенон Елейський; 4. Парменід. Яке знання Демокрит називав “справжнім” на відміну від “темного”? 1. інтуїтивне; 2. містичне; 3. раціональне; 4. чуттєве.
Що Демокрит вважав вищим благом для людини? 1. багатство; 2. знання; 3. задоволення; 4. добрий настрій. Хто з античних філософів вважав вірогідним існування множини речей з чотирьох начал: вогню, повітря, води та землі? 1. Парменід; 2. Зенон; 3. Анаксагор; 4. Емпедокл.
Хто з філософів відноситься до досократичного періоду? 1. Аристотель; 2. Анаксагор; 3. Геракліт; 4. Емпедокл;
5. Епікур; 6. Демокрит; 7. Зенон з Елеї.
45. Який вислів належить Протагору: 1. “В одну і ту ж річку не можна увійти двічі”; 2. “Я знаю, що я нічого не знаю”; 3. “Людина є міра усіх речей”. Чого шукав Діоген, ходячи містом вдень із запаленим ліхтарем? 1. мудрості; 2. справедливості; 3. щастя; 4. людину. 47. Сократ основну увагу у своїх міркування приділяв: 1. космосу та закону його розвитку; 2. політичному устрою держави; 3. людині та внутрішнім чинникам її дій; 4. атомістичній теорії; 5. співвідношенню світу ідей та світу речей. 48. Наполягання на тому, що справжнє знання є основою правильних моральних вчинків було характерним для: 1. Геракліта; 2. Демокрита; 3. Сократа; 4. Марка Аврелія; 5. Сенеки. 49. Кому з античних філософів належить вислів: “Заговори, щоб я побачив тебе!” 1. Діогену; 2. Геракліту; 3. Платону; 4. Сократу.
Хто з античних мислителів поділяв філософію на практичну і теоретичну? 1. Піфагор; 2. Геракліт; 3. Платон; 4. Аристотель.
Хто із названих філософів відноситься до школи софістів? 1. Горгій; 2. Епікур; 3. Сократ; 4. Протагор; 5. Парменід; 6. Діоген.
Кому належить вислів: “Я знаю, що нічого не знаю”? 1. Аристотелю; 2. Ксенофану; 3. Епікуру; 4. Платону; 5. Сократу; 6. Протагору. Що означає сократівське поняття “майєвтика”? 1. мистецтво суперечки; 2. пізнання; 3. міркування; 4. сповивальне мистецтво. Хто з давньогрецьких філософів використовує образ бранців у печері для ілюстрації сутності процесу пізнання? 1. Демокрит; 2. Зенон з Елеї; 3. Платон; 4. Аристотель; 5. Піррон. Читайте також:
|
||||||||
|