МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як слід розуміти думку Парменіда: “Мислення та буття - одне і те ж”?1. існує світ, який чуттєво сприймається; 2. буття є, а небуття немає; 3. існує лише те, що можна мислити; 4. існує лише умоглядний світ; 5. будь-яка думка є думкою про щось як таке, що існує, і таке, що не існує.
Які судження розробив Зенон Елейський на підтримку вчення Парменіда? 1. апорії; 2. афоризми; 3. софізми; 4. трюїзми.
Що пояснюють апорії Зенона? 1. рух взагалі не існує; 2. не те, що руху немає, а лише те, що він немислимий; 3. руху немає, але не в чуттєвому, а в мисленому світі; 4. суттєвим є не те, чи є рух, чи його немає, а те, як його висловити в логіці понять. Хто застосував поняття “світового розуму” (“нус”) для пояснення походження речей? 1. Анаксимандр; 2. Анаксагор; 3. Демокрит; 4. Емпедокл. Хто з філософів стверджував, що неможливий поділ речей до безкінечності? 1. Анаксагор; 2. Демокрит; 3. Зенон Елейський; 4. Парменід. Яке знання Демокрит називав “справжнім” на відміну від “темного”? 1. інтуїтивне; 2. містичне; 3. раціональне; 4. чуттєве.
Що Демокрит вважав вищим благом для людини? 1. багатство; 2. знання; 3. задоволення; 4. добрий настрій. Хто з античних філософів вважав вірогідним існування множини речей з чотирьох начал: вогню, повітря, води та землі? 1. Парменід; 2. Зенон; 3. Анаксагор; 4. Емпедокл.
Хто з філософів відноситься до досократичного періоду? 1. Аристотель; 2. Анаксагор; 3. Геракліт; 4. Емпедокл;
5. Епікур; 6. Демокрит; 7. Зенон з Елеї.
45. Який вислів належить Протагору: 1. “В одну і ту ж річку не можна увійти двічі”; 2. “Я знаю, що я нічого не знаю”; 3. “Людина є міра усіх речей”. Чого шукав Діоген, ходячи містом вдень із запаленим ліхтарем? 1. мудрості; 2. справедливості; 3. щастя; 4. людину. 47. Сократ основну увагу у своїх міркування приділяв: 1. космосу та закону його розвитку; 2. політичному устрою держави; 3. людині та внутрішнім чинникам її дій; 4. атомістичній теорії; 5. співвідношенню світу ідей та світу речей. 48. Наполягання на тому, що справжнє знання є основою правильних моральних вчинків було характерним для: 1. Геракліта; 2. Демокрита; 3. Сократа; 4. Марка Аврелія; 5. Сенеки. 49. Кому з античних філософів належить вислів: “Заговори, щоб я побачив тебе!” 1. Діогену; 2. Геракліту; 3. Платону; 4. Сократу.
Хто з античних мислителів поділяв філософію на практичну і теоретичну? 1. Піфагор; 2. Геракліт; 3. Платон; 4. Аристотель.
Хто із названих філософів відноситься до школи софістів? 1. Горгій; 2. Епікур; 3. Сократ; 4. Протагор; 5. Парменід; 6. Діоген.
Кому належить вислів: “Я знаю, що нічого не знаю”? 1. Аристотелю; 2. Ксенофану; 3. Епікуру; 4. Платону; 5. Сократу; 6. Протагору. Що означає сократівське поняття “майєвтика”? 1. мистецтво суперечки; 2. пізнання; 3. міркування; 4. сповивальне мистецтво. Хто з давньогрецьких філософів використовує образ бранців у печері для ілюстрації сутності процесу пізнання? 1. Демокрит; 2. Зенон з Елеї; 3. Платон; 4. Аристотель; 5. Піррон. Читайте також:
|
||||||||
|