Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За що А.Бергсон критикує людський розум?

1. Розум нездатний пізнати “життя” у його органічній цілісності.

2. Розум нездатний проникнути у сферу трансцендентного, а тому у всьому потрібно покладатись лише на віру.

3. Раціональне пізнання базується на досвіді, а досвід, у свою чергу, є лише комплексом наших власних (суб’єктивних) відчуттів.

4. Розум звертає увагу лише на типове, стандартне, ігноруючи органічні складові “життя”.

 

274. Як у А.Бергсона називається суспільство зі “статичною мораллю” і орієнтацією на авторитарне правління?


1. автохтонне;

2. закрите;

3. відкрите;

4. традиціоналістське.


Як у А.Бергсона називається суспільство з “динамічною мораллю”, орієнтацією на прогрес, творчість, свободу?


1. буржуазне;

2. закрите;

3. комуністичне;

4. відкрите.


276. Представники філософської антропології закликали:

1. вивчати людину всебічно, засобами різних наук;

2. вивчати людину в контексті світового еволюційного процесу;

3. розглядати людське буття через його внутрішнє переживання;

4. розглядати людину як результат соціально-культурного процесу.

277. У галузі філософського осмислення дійсності заслуга З.Фрейда полягає в тому, що він:

1. підпорядкував несвідоме свідомому;

2. вперше вжив поняття несвідомого;

3. завдяки відкриттю та окресленню змісту та меж несвідомого суттєво ускладнив розуміння чинників людської поведінки;

4. ініціював розгортання так званої “сексуальної революції” у ХХ столітті;

5. завдяки відкриттю несвідомого зумів пояснити багато явищ культури.

Що, за Фрейдом, означає термін витіснення?

1.потяг до смерті;

2.заміщення одного задоволення іншим;

3. переключення сексуальної енергії на соціально значиму мету;

4. видалення зі свідомості патогенних переживань.

Що таке сублімація за Фрейдом?

1. умертвіння плоті;

2. перехід речовини з твердого в газоподібний стан, минаючи рідкий стан;

3. перехід лібідо на несексуальну мету;

4. сексуальне розкріпачення.

Що, на думку З.Фрейда, є причиною людської творчості?


1.Відсутність у сфері підсвідомого прихованих сексуальних комплексів.

2.Природний шлях реалізації людиною свого “лібідо”.

4. Нездатність реалізувати своє “лібідо” звичайним шляхом.

5. Відсутність тиску на “Воно” з боку “над-Я”.



Читайте також:

  1. Peopleware - людський фактор
  2. Загальнолюдський культурний компонент в мовній семантиці
  3. Загальнолюдський підхід.
  4. Інвестиції в людський капітал.
  5. Коммонс критикує класиків і неокласиків за їх визначення вартості. Вартість у нього – це очікуване право на майбутні блага і послуги.
  6. Лекція 2. Людський розвиток.
  7. Людський капітал організації
  8. Людський капітал та його особливості. Роль освіти у формуванні людського капіталу
  9. Людський капітал як соціально-економічна категорія
  10. Людський капітал як соціально-економічна категорія.
  11. Людський спосіб буття




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яку життєву позицію філософськи обґрунтовує прагматизм? | В чому полягають відмінності теорії неофрейдиста Е.Фромма від теорії його учителя?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.