Основні правила, що забезпечують якість опитування
По-перше, необхідно фіксувати тільки найбільш істотні запитання, відповіді на які не можна одержати іншими методами збору інформації, наприклад, якщо можна використовувати як джерело інформації офіційні документи.
По-друге, формулювання запитань повинне бути зрозуміло респондентові та не допускати двозначної інтерпретації, відповідати рівневі знань респондента, для чого кожне питання попередньо апробується.
По-третє, запитання повинні бути сформульовані таким чином, щоб респондент зміг відповісти на них у принципі, при цьому необхідно враховувати фактор пам'яті та давнину події щодо ринку праці.
По-четверте, запитання повинні викликати позитивну реакцію респондента і бажання надавати достовірну інформацію, при цьому необхідно формулювати питання досить коректно і делікатно, поважаючи відповідача.