Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТПННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

1. Визначення “Дорадча служба”

2. Загальні риси

3. Мета

4. Дорадчі служби в різних країнах

5. Передумови створення дорадчої служби в України

6. Визначення: що таке консультування ?

7. Професійна допомога керівникам

8. Дорадча служба

9. Консультування — незалежна служба

10. Хто користується послугами консультантів

11. Навчання за допомогою консультування

12. Міжнародна сцена

13. Визначення професіоналізму

14. Інтереси клієнта

15. Універсали та спеціалісти

16. Якості, якими повинен володіти консультант

17. Прийом на роботу і добір

18. Професійний ріст

19. Десять пересторог клієнта

20. Технічна проблема клієнта

21. Взаємини між консультантом і клієнтом

22. Модель консультування

23. Зв'язок з навчанням

24. Зв’язок з науковими дослідженнями та інформацією

25. Збалансований портфель методів втручання

26. Системний підхід

27. Інформаційне забезпечення (БД; БЗ)

28. Автоматизовані системи управління

29. Етапи розробки АСУ

30. Реалізація розробок служб дорадництва

31. Організація служби дорадництва

32. Державна підтримка дорадчої діяльності

33. Реєстри дорадників і дорадчих служб

34. Існуючі моделі організації дорадництва

35. Професійна підготовка дорадників та експертів-дорадників

36. Початкові контакти

37. Попередній діагноз проблеми

38. Труднощі у виявленні проблем

39. План завдання

40. Фази та графік виконання завдання

41. Пропозиції клієнтові

42. Контракт на консультування

43. Повторне формулювання проблеми

44. Концептуальна основа.

45. Причини проблеми

46. Здатність клієнта вирішити проблему

47. Можливі напрямки подальших дій

48. Основні етапи діагностування

49. Джерела і шляхи одержання фактичних даних

50. Оцінки

51. Синтез

52. Що означає зворотний зв'язок

53. Ситуаційний аналіз, його сутність та складові

54. Мета ситуаційного аналізу

55. Цілі ситуаційного аналізу

56. Перешкоди до проведення ситуаційного аналізу

57. Модель ситуаційного аналізу

58. Етапи моделі ситуаційного аналізу

59. Технологічне дорадництво

60. Організаційне дорадництво

61. Економічне дорадництво

62. Юридичне дорадництво

63. Соціально-побутове дорадництво

64. Масове дорадництво

65. Групове дорадництво

66. Індивідуальне дорадництво

 

 


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра інформаційних технологій

 

КУРС ЛЕКЦІЙ

 

 

з дисципліни

 

 

ОСНОВИ АГРАРНОГО КОНСАЛТИНГУ

 

для використання в навчальному процесі у вищих аграрних навчальних закладах

 

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Херсон – 2006

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.