Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Причини проблеми

Основна задача діагностики виявити сили і фактори, що викликають проблему. На початку роботи є деяка попередня інформація або припущення про її можливі причини. Вони допомагають висунути гіпотези, причому чим більше, тим краще, але не поверхневого характеру. Це — основа для досліджень. Збір даних і їх аналіз потім сконцентрується в основному на гіпотетичних причинах, крім гіпотез, що не можуть бути обґрунтовані на підставі фактів, і додаючи нові, виникаючі в ході бесіди з клієнтом або з інших джерел. Варто застосовувати строгий науковий підхід. Наприклад, якщо важко знайти дані в підтримку гіпотези, це не означає, що її варто виключити. Нарешті, консультант повинен виявити дійсні причини серед безліч факторів, зв'язаних із проблемою.

 

Здатність клієнта вирішити проблему

 

Можливості клієнта мають кілька сторін. Необхідно з'ясувати, чи володіє він матеріальними і фінансовими ресурсами, а також технічною кваліфікацією, яка необхідна для вирішення проблеми. Важливе значення має фактор часу. Який досвід клієнта у вирішенні інших проблем і здійсненні організаційних змін різного характеру й обсягу? Як організація-клієнт сприймає зміни? Який можливий розвиток ресурсів клієнта в майбутньому у зв'язку з проблемою, що розв’язується? Чи може він мобілізувати інші ресурси? Які робилися спроби вирішити дану проблему? Чи були попередні спроби успішними? Чому вони провалилися?

Значна увага повинна приділятися відношенню клієнта до даної проблеми. Як люди (на різних рівнях і стосовні до різних категорій) сприймають проблему? Чи розуміють вони її, і чи хочуть змін? Чи знаходилися вони під дією даної проблеми так довго, що пристосувалися до неї?

 


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. III. Проблеми репатріації експатріантів
  3. ISO 15504. Причини та історія створення
  4. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  5. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  6. XIV. ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ І РЕДАГУВАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ
  7. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  10. Актуальні проблеми біоетики
  11. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  12. Актуальні проблеми психогігієни




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що варто встановити. | Можливі напрямки подальших дій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.