МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спеціальні звітиЦей метод виборчий — разом із клієнтом консультант обирає співробітників, що можуть мати специфічні погляди на проблему, знають різні недоліки і знайомі з попередніми спробами її вирішити. Запитальники При консультуванні з питань управління запитальники дозволяють одержати обмежену кількість фактів безпосередньо від великого числа осіб (наприклад, при дослідженні ринку) або від людей, що знаходяться на великій відстані один від одного (наприклад, при вивченні причин відмови у роботі устаткування серед користувачів по всьому регіону). Вони звичайно придатні для збору тільки простих фактів. Запитальник можна поширити серед опитуваних з пояснювальною запискою, у якій просити заповнити його і вислати назад, або ж представник фірми може опитувати людей і заносити їх відповіді в запитальник. У будь-якому випадку необхідно усе пояснити і розповісти опитуваному: чому йому задають ці питання; хто їх задає; що будуть робити з відповідями; кого ще опитують. Перш ніж скласти запитальник, консультант повинен точно визначити, яка інформація йому потрібно, як він буде її використовувати і як будуть класифікуватися й узагальнюватися відповіді. Потім формулюються прості, точні питання, вільні від двозначності. По можливості бажано одержувати відповіді у вигляді "так" чи "ні" або цифр. Якщо потрібні довгі відповіді, корисно прикласти список можливих відповідей і попросити відзначити правильний. Питання слід розташовувати в логічному порядку, щоб кожна відповідь вела до наступного пункту. Бажано групувати питання і будувати запитальник таким чином, щоб полегшити узагальнення і табулювання відповідей, особливо якщо для запису використовуються механічні або електронні сортувальники і табулятори. Бесіда При консультуванні з питань управління бесіда, безсумнівно, служить найбільш розповсюдженим методом збору даних разом з пошуком даних по записах. Однією з переваг опитування під час бесіди перед використанням запитальників є те, що кожна відповідь може бути перевірена і відпрацьована. Питання доповнюють загальне відображення проблеми, підтверджуючи, виправляючи або спростовуючи попередні відповіді. Вони часто розкривають побічні факти, відкривають несподівані взаємозв'язки, впливи або обмеження. При плануванні бесіди консультант визначає, які факти він хоче одержати, від кого, коли, де і як. Які факти.Визначаючи, які факти йому необхідні, консультант бере до уваги, що може знати опитуваний. Наприклад, головний інженер навряд чи буде точно знати умови кредиту для споживачів, а керуючий збутовим сектором навряд чи буде інформований про планове технічне обслуговування устаткування. Для одержання додаткової інформації може вистачити і загального обговорення. З іншого боку, інформацію, що може допомогти вирішити проблеми або розробити заходи для удосконалення роботи, потрібно ретельно вивчити, перевірити і зафіксувати (наприклад, відношення робітників до спрощення робочих операцій для збільшення виходу продукції). З ким варто розмовляти. Ясно, що говорити треба з тим, хто зв'язаний з видом діяльності який вивчається. Наприклад, краще джерело інформації по оформленню рахунка-фактури — службовець, що цим займається. Щоб заручитися повним співробітництвом і нікого не скривдити, непогано спочатку попросити відповідного керівника призначити інформаторів. Пізніше можна звернутися до інших співробітників, щоб доповнити або підтвердити отриману інформацію. Читайте також:
|
||||||||
|