МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Реалізація розробок служб дорадництва
Високої ефективності реалізації можна досягти лише при надійному інформаційному забезпеченні фахівців виробництва. На першому етапі ці функції може виконувати вже існуючий Центр наукового забезпечення агропромислового виробництва Херсонської області. Центр створено з метою докорінного поліпшення наукового забезпечення агропромислового виробництва, посилення інтеграції науки з виробництвом, більш дієвого впливу аграрної науки на реформування та розвиток сільського господарства, переробної промисловості та соціальної сфери в області. До складу Центру входять такі організації і установи: 1. Інститут землеробства південного регіону (головна організація). 2. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації. 3. Херсонський державний аграрний університет. 4. Інститут південного овочівництва і баштанництва. 5. Генічеська дослідна станція інституту зернового господарства. 6. Дослідна станція рису інституту агроекології та біотехнології. 7. Херсонський філіал інституту землеустрою. Основні завдання центру: - апробація, доопрацювання регіональних науково-технічних розробок стосовно умов регіону і організація освоєння їх виробництвом; - розробка пропозицій щодо ефективного використання ґрунтово-кліматичного потенціалу, техніки, матеріально-технічних, трудових та фінансових ресурсів; - відпрацювання пропозицій по організації роботи МТС, прискорене впровадження високоефективних технологій та інших наукових розробок; - інформаційне забезпечення суб'єктів господарювання аграрної сфери. Основні функції центру: - здійснює науково-методичне керівництво з питань насінництва в насінницьких господарствах області; - створює банк завершених наукових розробок і нових технологій, здійснює їх реалізацію, а при необхідності за участю авторів від наукових установ виконує їх перевірку і доопрацювання стосовно ґрунтово-кліматичним умовам та особливостям регіону; - здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації фахівців агропромислового виробництва; - здійснює маркетинг науково-технічної продукції; - організовує постійно діючі демонстраційні полігони, виставки та аукціони; - встановлює науково-технічні та комерційні зв'язки з зарубіжними країнами; - готує та обґрунтовує проекти і бізнес-плани з залученням державних: приватних і іноземних інвестицій для забезпечення інноваційної діяльності в АПК Херсонської області. Функціональні задачі, які виконує центр, відповідають вимогам лише першого, організаційного етапу реалізації розробок – створення регіональної бази знань в зрошуваному землеробстві, експертної групи для супроводу розробок, підготовка фахівців виробництва до роботи з системою. Недоліком центру є відсутність надійного, легкодоступного зв'язку з виробничими підрозділами, що не дає можливості оперативного обміну інформацією між користувачем і системою. Реалізація системи повинна мати такий вигляд:
При існуючій системі інформаційного забезпечення можлива реалізація лише елементів розробок через госпдоговори розробників з окремими виробничими підрозділами, а не системи в цілому. Тому, черговим етапом реалізації розробок є необхідність створення в районах області комп'ютеризованих дорадчих центрів оснащених відповідним програмним забезпеченням. Цей захід значно поліпшить зв'язок з виробничими підрозділами і сприяє збільшенню кола користувачів. Успіх подальшого розвитку і реалізації системи, на цьому етапі, буде залежати від вирішення таких проблем, як оцінка науково-консультативних послуг в залежності від їх складності і обсягу та налагодження системи взаєморозрахунків між користувачами, дорадчими центрами і розробниками. Основою для розрахунків економічного ефекту від реалізації автоматизованих систем управління - є підвищення урожайності сільськогосподарських культур за рахунок оперативності і обґрунтованості прийняття рішень при управлінні технологічними процесами вирощування с.-г. культур та за рахунок оптимального розподілу і економії матеріальних ресурсів при плануванні агрозаходів. Але не меш важливими є показники екологічного стану навколишнього середовища та рівня родючості ґрунтів. Досвід лабораторії математичного моделювання інституту зрошуваного землеробства по впровадженню програмної продукції комплексу автоматизованих робочих місць (АРМ) спеціалістів свідчить про підвищення економічної ефективності с.-г. виробництва на 15-20 % . В перспективі планується підключення районних центрів і окремих виробничих підрозділів до комп'ютерної мережі та подальша реалізація системи через створення сайту “Дорадництво” в internet. ЛЕКЦІЯ №7
Ключові поняття:
- Ситуаційний аналіз, його сутність та складові - Мета ситуаційного аналізу - Цілі ситуаційного аналізу - Перешкоди до проведення ситуаційного аналізу - Модель ситуаційного аналізу - Етапи моделі ситуаційного аналізу
Читайте також:
|
|||||||||||||
|