Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1.Створити три екземпляри класу «нечітка множина» на тій самій універсальній множині. Задати їх будь-яким довільним способом, але так щоб нечіткі множини не були рівні між собою.

2.Для створених нечітких множин порахувати відносну узагальнену відстань Хеммінга, Євклідову відстань, ентропію нечітких множин. Оскільки має місце наявність більш ніж двох нечітких множин, порахувати відстані між всіма множинами попарно.

3.Для створених нечітких множин довести справедливість двох тотожностей, заданих у таблиці № 2.1 по варіантах (для двох і для трьох множин). Для цього в лівій частині екрана одержати зображення функції належності лівої частини тотожності з висновком на екран всіх проміжних результатів всієї послідовності модифікацій, у правій частині екрана повинно бути зображене те ж, але для правої частини тотожності. Графіки результуючих функцій належності повинні бути поміщені поруч для візуальної оцінки їхньої ідентичності, також необхідно порахувати відносну узагальнену відстань Хеммінга та Євклідову відстань між результуючими нечіткими множинами.

 

Приклад 2.7.Для тотожності «Теорема Де Моргана»: необхідно побудувати 9 графіків: графіки функцій належності множин , , , у лівій частині екрана, і графіки функцій належності множин , , , , у правій частині. Графіки функцій належності множин і повинні перебувати поруч у нижній частині екрану, там же повинна бути оцінка відстані між цими множинами.

 

Таблиця 2.1 Варіанти тотожностей, які необхідно довести.
№ варіанта Тотожність, дві нечіткі множини Тотожність для трьох множин
- теорема Де Моргана
- теорема Де Моргана
- асоціативність
- асоціативність
- дистрибутивність
- дистрибутивність
- асоціативність
- асоціативність
- теорема Де Моргана для операцій і +
- теорема Де Моргана для операцій і +
 
Продовження табл.2.1

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 2.4. Програма використання операцій min и max | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.