3.Диференційний діагноз (перелік захворювань, диф. діагностичні таблиці з аналізом)
4.Клініко-статистична класифікація захворювання та клінічний діагноз
5.ПРОГРАМА ЛІКУВАННЯ:
А) Терміновість госпіталізації
Б) Терміновість операції
В) Передопераційна підготовка
Г) Післяопераційне лікування
Мета практичного заняття: Встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за темою – Гострі запальні захворювання органів черевної порожнини: гострий холецистит, яка відноситься до гострого запального абдомінального синдрому.
Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті:
1.Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль знань за 30 тестовими задачами)
2.Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями:
- обґрунтування попереднього діагнозу
- визначення діагностичної програми та аналіз отриманих даних
- проведення диференційної діагностики
- формування клінічного діагнозу
- визначення програми лікування
3.Оцінка виконання кожним студентом практичних навичок:
- Визначення патогномонічних симптомів гострих холециститу (Георгіївського-Мюссі, Грекова-Ортнера, Кера)
-Аналіз біохімічних показників крові при гострих запальних захворюваннях органів черевної порожнини.