Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми:

1.Анатомія, топографічна анатомія та оперативна хірургія – топографо-анатомічна характеристика стравоходу, шлунку, ДПК, тонкої та товстої кишок.

2.Фізіологія– фізіологічні функції клітин крові та органів кровотворення.

3.Патологічна фізіологія – зміни в організмі при крововтраті.

4.Патологічна анатомія – зміни в органах та системах при крововтраті.

5.Мікробіологія, вірусологія та імунологія –імунологічні основи трансфузіології.

6.Загальна хірургія, пропедевтика внутрішніх хвороб– методика опитування та фізікальне обстеження хворого, трансфузіологія: визначення групи крові, проведення проб на сумісність, надання першої доклінічної допомоги.

7.Анестезіологія та інтенсивна терапія –компенсація втрат ОЦК.

Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття:

Використовуючи базовий рівень знань та вмінь, засвоїти теоретичні знання та практичні навички, які забезпечать оволодіння практично орієнтованими задачами в обсягах:

  1. Обстеження хворого для визначення клінічного перебігу захворювання (опитування хворого та фізікальне обстеження)
  2. Обґрунтування та формування попереднього діагнозу захворювання
  3. Складання діагностичної програми та аналіз результатів додаткових дослідженнь
  4. Формування переліку захворювань, з якими необхідно проводити диференційний діагноз та його проведення
  5. Формування клінічного діагнозу на підставі клініко-статистичної класифікації захворюваннь
  6. Формування лікувальної програми.

Програма самостійної підготовки до практичного заняття:

1.Актуальність проблеми гострої та хронічної кровотечі в порожнину верхнього поверху шлунково-кишкового тракту

2.Визначення захворювань, які можуть приводити до кровотечі в порожнину верхнього поверху шлунково-кишкового тракту

3.Клінічні прояви ( скарги, анамнез, дані фізікального обстеження хворого) гострої або хронічної кровотечі в порожнину верхнього поверху шлунково-кишкового тракту

4.Принципи діагностики та обсяг даних, необхідних для формування попереднього діагнозу

5.Принципи складання діагностичної програми для уточнення попереднього діагнозу та подальшого лікування

6.Перелік захворювань для проведення диференційного діагнозу, складання диференційно-діагностичних таблиць з порівняльним аналізом

7.Клініко-статистичні класифікації захворювань, що входять до синдрому гострої та хронічної кровотечі в порожнину верхнього поверху шлунково-кишкового тракту та формування клінічного діагнозу

8.Обґрунтування організаційно-лікувальної програми.

Практичні навички, які закріплені за практичним заняттям:

1. Тлумачення ендоскопічних ознак активності кровотечі за Forest

2. Визначення ступеню тяжкості крововтрати

1.Активність кровотечі за Forest (ендоскоічна картина):

I1-Forest 1a(активна струмінна)

I2-Forest 1b(активна капілярна)

I3 -Forest 2a (тромбована судина з погрозою кровотечі)

I4-Forest 2b (фіксований згусток крові)

I5-Forest 2c (дрібні тромбовані судини)

I6-Forest 3 (дефект під фібрином)


Читайте також:

  1. II рівень
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. V. Закріплення знань, умінь та навичок, здобутих на попередніх уроках
  5. V. Засвоєння знань
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.
  8. V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. Академічне релігієзнавство. Підручник. За науковою редакцією професора А.Колодного. - К.: Світ Знань, 2000.- 862 с
  11. Аналоговий рівень доведення
  12. Атомарний рівень будови речовини




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Ступінь важкості крововтрати:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.