МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА № 9 „Державно-правове становище України в рокиЛЕКЦІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ Адміністративне право 20 - 30-х років. За роки громадянської війни і особливо в перші роки непу в державі накопичилася велика кількість невпорядкованих нормативних актів в галузі адмінправа. Від 1924 року розпочалася його кодифікація, яка завершилася введенням в дію 12 жовтня 1927 року Адміністративного кодексу УСРР, котрий складався з 15 розділів та 528 статей. В ньому регламентувалося наступне коло питань, пов’язаних з адмінвідносинами: адмінакти, заходи адмінвпливу, індивідуальні адмінзаходи, трудова повинність в період боротьби зі стихійним лихом, обов’язки громадян по охороні громадського порядку; набуття і втрата громадянства УСРР, реєстрація та облік руху населення; товариства, спілки, клуби, з’їзди, правила про культи; публічні видовища, розваги та ігри; користування державним прапором та печатками; нагляд адмінорганів за торгівлею та промисловістю; порядок оскарження дій місцевих органів влади. В цілому Кодекс регулював взаємовідносини органів влади між собою, громадян та органів влади і органів влади з громадянами. Норми кодексу врегулювали суспільні відносини в галузі охорони громадського порядку і державної безпеки. Як і всі галузі, адмінправо зазнало в 30-і роки значної деформації та ужорсточення. Досить згадати введення паспортної системи в СРСР, яка закріпачила селян, та горезвісної прописки, яка прикріпила до місць проживання жителів міст. В 1939 року мала місце спроба переглянути основи адмінкодексу 1927 року, але зазнала невдачі. Про вдалість кодифікації 20-х років засвідчило перевидання кодексу в 1956 році з відповідними змінами та доповненнями.
Кафедра теорії та історії держави і права
з дисципліни „Історія держави і права України” Другої світової війни (1939-1945 рр.)” (2 години)
для І курсу факультетів кримінальної міліції, міліції громадської безпеки та факультету з підготовки слідчих Дніпропетровськ – 2006
Лекцію підготував доктор історичних наук, професор, професор кафедри українознавства Дніпропетровського державного університету Заруба В.М.
Рецензенти: Коржанський М.Й. – доктор юридичних наук, професор кафедри кримінального права ДДУВС.
Голуб А.І.. – доктор історичних наук, професор кафедри російської історії ДНУ.
Лекція обговорена та схвалена на засіданні навчально-наукового комплексу _________________________ “____”_____________ 200__р., протокол № ____
Мета: вивчити процес розвитку держави і права України в умовах Другої світової війни. Показати особливості побудови та функціонування системи судівництва і судочинства. Проаналізувати джерела права УРСР того часу і подати характеристику окупаційного режиму, його системи права, норм цивільного, карного та процесуального права.
Читайте також:
|
||||||||
|