Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хронічний обструктивний панкреатит

Киста підшлункової залози

Спленомегалія

Кінцеві цілі навчання за учбовим елементом:

1.Формування попереднього діагнозу

2.Діагностична програма та аналіз одержаних даних

3.Диференційний діагноз (перелік захворювань, диф. діагностичні таблиці з аналізом)

4.Клініко-статистична класифікація захворювання та клінічний діагноз

5.ПРОГРАМА ЛІКУВАННЯ

А) Терміновість госпіталізації

Б) Терміновість операції

В) Передопераційна підготовка

Г) Післяопераційне лікування

Мета практичного заняття: Встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних

навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за

темою – Загальні питання розвитку та діагностики хронічних захворювань жовчного міхура та позапечінкових жовчних проток: жовчнокам'яна хвороба, хронічний калькульозний холецистит, холедохолітіаз, хронічний обструктивний панкреатит, киста підшлункової залози, спленомегалія, яка відноситься до синдрому болю у верхньому відділі черевної порожнини.

Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті:

1.Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль знань за 30 тестовими задачами)

2.Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями:

- обґрунтування попереднього діагнозу

- визначення діагностичної програми та аналіз отриманих даних

- проведення диференційної діагностики

- формування клінічного діагнозу

- визначення програми лікування

3.Оцінка виконання кожним студентом практичних навичок:

· Визначення тріади Вілляра при холедохолітіазі

· Визначення симптому Лідського при хронічному холециститі.

Інформаційна частина методичної розробки


Читайте також:

  1. Випадання прямої кишки та геморой хронічний 3-4 ст.»
  2. Гастрит хронічний. Виразкова хвороба шлунка і 12п кишки. Рак шлунка.
  3. Гастрит хронічний. Виразкова хвороба шлунка і 12п кишки. Рак шлунка.
  4. Гострий обструктивний бронхіт
  5. ГОСТРИЙ ПАНКРЕАТИТ
  6. ГОСТРИЙ ТА ХРОНІЧНИЙ ХОЛЕЦИСТИТ
  7. Гострі запальні захворювання органів черевної порожнини: гострий панкреатит.
  8. Диференційна діагностика гострого панкреатиту (фаза шоку)
  9. Панкреатит
  10. Тема: Хронічний гепатит. Цироз печінки. Холецистит хронічний.
  11. Хронічна хвороба нирок: хронічний пієлонефрит, хронічний гломерулонефрит
  12. Хронічний калькульозний холецистит.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема № 17. | Мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.