Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика виконання.

Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C. 34-35.

Постановка завдання 2.

Згрупувати важелі управління формуванням корпоративної культури за ознакою їх змісту.

Методика виконання.

Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C. 36.

Постановка завдання 3.

Проаналізуйте корпоративну культуру відомого вам підприємства (організації, установи, вашого навчального закладу) та охарактеризуйте особливості, визначивши тип за факторними ознаками, наведеними в табл. 4.2.

Методика виконання.

Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C. 36-39.


Практичне завдання 2.Оціночна вправа «Профіль особистості»

Необхідний час: 15-20 хвилин в групі чисельністю 15-20 осіб.

Форма проведення: у малих групах по 3-4 особи.

Порядок та зміст дій

Перед Вами оціночний лист у вигляді семантичного диференціалу. Виконайте такі процедури (на окремому аркуші).

Крок 1. Оцініть себе. Для цього визначте свої координати на кожному рядку диференціалу, поставивши відповідну крапку залежно від близькості до лівого чи правого критерію. Після цього з'єднайте всі отримані крапки і отримайте свій особистий профіль.

 

 

  +3 +2 +1 -1 -2 -3  
Оптиміст             Песиміст
Викликає довіру             Викликає недовіру
Зрозумілий             Незрозумілий
Тактовний             Нетактовний
Невимушений             Скутий
Самостійний             Несамостійний
Впевнений у собі             Невпевнений у собі
Сміливий             Боязкий
Товариський             Замкнутий
Активний             Пасивний
Чуйний             Байдужий
Довірливий             Підозрілий
Поступливий             Непоступливий
Альтруїст             Егоїст
Ерудований             Обмежений
                   

 

Рис. 1. Бланк побудови профілю особистості

Крок 2. Попросіть своїх колег оцінити вас за цією ж процедурою.

Крок 3. Порівняйте отримані профілі, презентуйте отриману інформацію протягом
2-3 хвилин.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  9. Аудиторський ризик і методика його визначення
  10. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  11. Видання. Поліграфічне виконання. Терміни та визначення
  12. Види вправ з лексики й методика їх проведення




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Практичне завдання 3. Мікроситуації для обговорення в аудиторії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.