Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне завдання 3. Мікроситуації для обговорення в аудиторії

Необхідний час: 20 хвилин для групи з 15-25 осіб.

Форма проведення: Індивідуально або по двоє учасників.

Постановка завдання:

Оберіть варіант відповіді у пропонованих ситуаціях. Який спосіб впливу на персонал, на Ваш погляд, є найбільш ефективний? Обґрунтуйте свою думку.

Останнім часом Ваші підлеглі не реагують на Ваші дружні розмови та турботу про їхній добробут. Якість їхньої роботи постійно знижується.

Ваші дії:

A. Звернете увагу на використання стандартних процедур і підкреслите необхідність поставлених задач.

B. Не нав'язуючи себе, виявите готовність до обговорення.

C. Поговорите з підлеглими, потім визначите цілі.

D. Підкреслите важливість спостереження за термінами та якістю виконання завдань.

Якість роботи Вашого підрозділу поступово підвищується. Ви постійно стежите за тим, щоб усі працівники знали про свої обов'язки й очікуваний від них рівень продуктивності праці.

Ваші дії:

A. Продовжите дружне спілкування, але при цьому не припините контролювати роботу працівників.

B. Не буде жодних дій.

C. Будете робити все можливе для того, щоб працівники відчули, ЩО від них багато залежить і почувалися учасниками процесу.

D. Підкреслите важливість спостереження за термінами і якістю виконання завдань.

Працівники Вашого колективу не можуть вирішити якусь проблему. Ваш звичайний підхід полягає в тому, щоб надати їм можливість самостійного вибору. До цього моменту колектив працював добре, і стосунки між працівниками були також хорошими.

Ваші дії:

A. Братимете участь у вирішенні проблеми спільно з колективом.

B. Надасте колективу можливість вирішити проблему самостійно.

C. Виправите можливі помилки самостійно.

D. Запропонуєте власний варіант вирішення проблеми.

Ваша організація розширює напрями діяльності, що призвело до необхідності проведення структурних змін в колективі. Дотепер колектив працював продуктивно і демонстрував гнучкість. Для того, щоб уникнути опору змінам, Вам необхідно прийняти рішення.

Ваші дії:

A. Доведете до відома працівників про структурні зміни на загальних зборах колективу.

B. Спільно з функціональними керівниками розробити програму організаційних змін у колективі.

C. Висловите готовність здійснити рекомендовані зміни, але при цьому будете контролювати їх проведення.

D. Запропонуєте власний варіант вирішення проблеми.

У колективі заплановані структурні зміни в розподілі функцій.

Ваші підлеглі дуже добре працюють і розуміють необхідність змін.

Ваші дії:

А. Дозволите працівникам брати участь у розподілі функцій, але не будете скеровувати їхні зусилля.

B. Самостійно внесете зміни в розподіл функцій між працівниками (без їхньої згоди) та оголосите Ваше рішення в колективі.

C. Обмежитесь наданням рекомендації колективу щодо здійснення змін.

D. Запропонуєте власний варіант вирішення проблеми.

Внаслідок погіршення економічного стану роботи організації та впливу зовнішніх соціально-економічних факторів (підвищення тарифів на комунальні послуги, цін на товари першої необхідності тощо) ефективність роботи колективу протягом останніх декількох місяців значно знизилась. Раніше ефективним був розподіл ролей та обов'язків, але працівникам потрібно було постійно нагадувати про своєчасність та якість виконуваних завдань. Ваші дії:

A. Залишите все без змін.

B. Перерозподілите ролі й обов'язки та посилите поточний контроль за роботою працівників.

C. Проведете нараду з метою розподілу ролей та обов'язків за участю працівників колективу.

D. Запропонуєте власний варіант вирішення проблеми.

Ви нещодавно очолили управлінський підрозділ організації з чітко налагодженим ритмом роботи, керівник якої був жорстким автократом. Ви прагнете зробити так, щоб організація продовжувала ефективно працювати, але при цьому намагатиметеся покращити соціально-психологічний клімат.

Ваші дії:

A. Проведете індивідуальні бесіди з працівниками колективу з метою виявлення їх потреб.

B. Проведете анонімне анкетування в колективі.

C. Навмисне не будете втручатися.

D. Виступите перед колективом на нараді та оголосите про свої наміри.

Колектив підрозділу працює злагоджено, стосунки між працівниками колективу позитивні, але він професійно не розвивається. Всі інноваційні рішення керівника сприймаються працівниками без ентузіазму.

Ваші дії:

A. Організуєте проведення тренінгів для всіх членів колективу.

B. Залишите все без змін.

C. Проведете кадрові перестановки.

D. Запропонуєте власний варіант вирішення проблеми.

Вас щойно призначили менеджером проектів ІТ-підрозділу, працівники якого не мають чіткого уявлення про цілі своєї діяльності, внаслідок чого заплановані проекти вчасно не виконуються. У процесі роботи Ви з'ясували, що працівники пропускають робочі засідання, які на думку багатьох з них є марним витрачанням часу. Однак, більшість працівників підрозділу має необхідні навички та кваліфікацію для роботи над проектами.

Ваші дії:

A. Накладете дисциплінарні стягнення на працівників за несвоєчасність виконання проектів.

B. Роз'ясните цілі та вимоги до роботи.

C. Застосуєте жорсткий контроль за присутністю працівників на робочих засіданнях.

D. Запропонуєте власний варіант вирішення проблеми.

Нещодавно Вас підвищили в посаді. Ваш попередник був достатньо ліберальним керівником, майже не втручався в роботу колективу, при цьому колектив був згуртованим, вчасно виконував завдання, але працював за старими методами, не сприймав новації, що у подальшому може призвести до зниження показників діяльності підрозділу. Відносини в колективі склалися досить хороші.

Ваші дії:

A. Розробите систему заходів для того, щоб підлеглі працювали більш цілеспрямовано.

B. Залучите підлеглих до процесу прийняття рішень і звернете oсобливу увагу на їх вдалі пропозиції.

C. Обговорите з колективом стан роботи в попередній період, після чого самостійно приймете рішення про необхідність змін в характері роботи.

D. Продовжите утримуватися від втручання у справи колективу.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика виконання. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.