Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аудиторський ризик і методика його визначення

 

За даним розділом практики студенти повиненні ознайомитися з:

· Методикою оцінки аудиторського ризику.

· Оцінкою системи внутрішнього контролю та бухгалтерського обліку при визначенні аудиторського ризику.

· Визначенням рівня властивого ризику і ризику контролю, тестами контролю.

· Оцінкою ризику невиявлення.

· Залежністю між компонентами моделі аудиторського ризику.

· Основними факторами, що зумовлюють рівень кожної складової аудиторського ризику.

· – Використанням оцінки рівня ризику при плануванні аудиторської перевірки, визначенні термінів її проведення, вартості робіт.

· Поняттям і значенням суттєвості відхи­лень в аудиті, визначенням межі суттєвості відхилень.

· Методами оцінки суттєвості на рівні фінансової звітності, на рівні залишків за окремими статтями фінансової звітності, на рівні груп господарських операцій.

· У додатках до звіту студенти повинні подати відповідні робочі документи аудитора щодо оцінки аудиторського ризику.

· Приблизний перелік робочих документів аудитора:

· тести оцінювання рівня внутрішнього контролю та системи бухгалтерського обліку суб’єкта господарювання;

· витяг з наказу про облікову політику;

· копії установчих документів суб’єкта господарювання;

· робочі документи щодо узагальнення інформації, отриманої від третіх осіб;

· робочі документи щодо узагальнення інформації, отриманої із засобів масової інформації;

· копії рекламних матеріалів суб’єкта господарювання;

· копії посадових інструкцій працівників суб’єкта господарювання;

· копії протоколів засідань керівництва суб’єкта господарювання;

· копії матеріалів, що розсилалися акціонерам або представлених органам регулювання;

· робочий документ щодо розрахунку рівня аудиторського ризику;

· таблиця проблемних питань;

· інші.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  7. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  8. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  9. Ocнoвнi визначення здоров'я
  10. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 882

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст практики в аудиторській фірмі | Аудит облікової політики суб’єкта господарювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.