Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концепція маркетингу взаємодії

Цю концепцію управління маркетингом на ринку товарів і послуг було запропоновано у 80-ті роки шведськими вченими. В основу концепції маркетингової взаємодії покладено ідею про те, що об'єктом маркетингового управління є не сукупне рішення, а взаємовідносини (комунікації) з покупцями та іншими учасниками процесу купівлі-продажу. Взаємовідносини, як результат ефективної взаємодії, стають продуктом, у якому інтегрований інтелектуальний і інформаційний ресурси — головні чинники безперервності ринкових відносин.

Ці концепції базуються на різних припущеннях про те, чому потрібно віддати перевагу, а також на різному характері поведінки покупця під час здійснення покупки на цільовому ринку підприємства. Зовнішні та внутрішні умови функціонування фірми для досягнення успіху також розрізняються залежно від концепції. Нарешті, для кожної концепції виникають різні джерела небезпеки, які обов'язково потрібно враховувати.

 

Запитання для самоперевірки:

1. Перелічіть відомі вам концепції діяльності підприємства на ринку.

2. У чому полягає сутністьконцепції вдосконалення виробництва?

3. Назвіть переваги і недоліки концепції інтенсифікації комерційних зусиль.

4. Які основні переваги концепції соціально-етичного маркетингу?

 

Питання 2. Егомаркетинг.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

При самостійному вивченні питання необхідно з’ясувати сутність поняття «егомаркетинг».

Егомаркетинг - технологія розвитку особистості, що реалізується шляхом визначення та задоволення потреб суб'єкта.

Головний принцип егомаркетинга - розвиток суспільства (держави, підприємства, колективу) через розвиток суб'єкта. Оцінкою ступеня розвитку особистості є успіх(задоволеність).

Его від лат. "ego" - "я" особистість, маркетинг від англ. market - ринок. - синтез двох визначальних слів дає таке поняття, як ринок особистості.

Ринок, як місце де особистість може реалізувати себе, бути затребуваною у повній мірі або частково.

Егомаркетинг розглядає особистість як продукт, який необхідно створити (розкрити), визначити ринок (місце і час), розробити і реалізувати програми з реалізації (попиту) особистості .

Людина - "бажаюча істота", що рідко досягає станом повного завершеного задоволення (Maslow,1968,1987). Життя людини характеризується тим, що люди завжди чогось бажають. Коли одна потреба задоволена, інша спливає на поверхню, і спрямовує увагу і зусилля людини.

 

Запитання для самоперевірки:

1. Дайте визначення поняття «егомаркетинг».

2. Що є головним принципом егомаркетингу?

3. Поясніть сутністьегомаркетингу.

 


Читайте також:

  1. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  2. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  3. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  4. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  5. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  6. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  7. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  8. Атомістична філософсько-психологічна концепція Демокріта. Гіппократ і вчення про темпераменти
  9. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  10. Більш глибоке розуміння суті маркетингу передбачає розгляд його з економічної, господарської і комерційної сторін.
  11. Веберовская концепція бюрократії
  12. Велике князівство Литовське: Особливості взаємодії давньоруської та литовської культур.




Переглядів: 748

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція соціально-етичного маркетингу | Тема 2. Основні категорії маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.