Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2. Основні категорії маркетингу.

 

План

1. Сутність понять, які відображають якість маркетингу: філософський, організаційний, інформаційний, поведінковий, ринкових дій, соціальний.

 

Література:

1. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2006. -712 с.

2. Котлер Ф., Армстронш Г. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з анг. – М.: Видавничий дім „Вільямс”,2005. – 608 с.

3. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник / за ред. С. М. Ілляшенка. – Суми: ВГД „Університетська книга”, 2009. – 976 с.

4. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/763-2013-%D0%BF

5. http://reftrend.ru/869741.html

 

Питання 1. Сутність понять, які відображають якість маркетингу: філософський, організаційний, інформаційний, поведінковий, ринкових дій, соціальний.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

При самостійному вивченні питання необхідно звернути увагу на спрямування маркетингової діяльності аспектів, що відображають якість маркетингу.

Сукупність понять, які розкривають суть «якості маркетингу» наведені у таблиці 1.

 

Таблиця 1. Поняття, що відображають якість маркетингу.

Аспекти, яківідображаютьякість Спрямуваннямаркетинговоїдіяльності
Філософський Задоволення запитів споживача, орієнтація на новаторство, першорядність довгострокового (стратегічного) мислення
Організаційний Децентралізація і гнучкість управління замість підвищеної централізації
Інформаційний Орієнтація на дослідження ринку, цілеспрямоване формування ринку з урахуванням його значущості, розробка концепцій, які спираються на бази даних
Поведінковий Постійне піклування про репутацію (імідж) фірми та її продукти
Ринковихдій Комплексний системний аналіз, а не виділення його окремих, хоча і важливих, функцій  
Соціальний Орієнтація фірм на охорону здоров’я споживачів і довкілля, безпека

 

Запитання для самоперевірки:

1. На що саме спрямований філософський аспект маркетингу?

2. Який аспект маркетингу передбачає орієнтацію фірми на охорону здоров’я споживачів і довкілля?

3. У чому полягає сутність організаційного аспекту маркетингу?

4. Охарактеризуйте інформаційний, поведінковий аспект маркетингу, маркетинг ринкових дій.

 

 


Читайте також:

  1. Gigabit Ethernet на витій парі категорії 5
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. II. Основні засоби
  5. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  8. IV. Основні обов'язки адміністрації
  9. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  11. Аварії поділяються на дві категорії.
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція маркетингу взаємодії | Тема 3. Комплекс маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.