Тема 2. Основні категорії маркетингу.
План
1. Сутність понять, які відображають якість маркетингу: філософський, організаційний, інформаційний, поведінковий, ринкових дій, соціальний.
Література:
1. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2006. -712 с.
2. Котлер Ф., Армстронш Г. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з анг. – М.: Видавничий дім „Вільямс”,2005. – 608 с.
3. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник / за ред. С. М. Ілляшенка. – Суми: ВГД „Університетська книга”, 2009. – 976 с.
4. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/763-2013-%D0%BF
5. http://reftrend.ru/869741.html
Питання 1. Сутність понять, які відображають якість маркетингу: філософський, організаційний, інформаційний, поведінковий, ринкових дій, соціальний.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
При самостійному вивченні питання необхідно звернути увагу на спрямування маркетингової діяльності аспектів, що відображають якість маркетингу.
Сукупність понять, які розкривають суть «якості маркетингу» наведені у таблиці 1.
Таблиця 1. Поняття, що відображають якість маркетингу.
Аспекти, яківідображаютьякість
| Спрямуваннямаркетинговоїдіяльності
| Філософський
| Задоволення запитів споживача, орієнтація на новаторство, першорядність довгострокового (стратегічного) мислення
| Організаційний
| Децентралізація і гнучкість управління замість підвищеної централізації
| Інформаційний
| Орієнтація на дослідження ринку, цілеспрямоване формування ринку з урахуванням його значущості, розробка концепцій, які спираються на бази даних
| Поведінковий
| Постійне піклування про репутацію (імідж) фірми та її продукти
| Ринковихдій
| Комплексний системний аналіз, а не виділення його окремих, хоча і важливих, функцій
| Соціальний
| Орієнтація фірм на охорону здоров’я споживачів і довкілля, безпека
|
Запитання для самоперевірки:
1. На що саме спрямований філософський аспект маркетингу?
2. Який аспект маркетингу передбачає орієнтацію фірми на охорону здоров’я споживачів і довкілля?
3. У чому полягає сутність організаційного аспекту маркетингу?
4. Охарактеризуйте інформаційний, поведінковий аспект маркетингу, маркетинг ринкових дій.
Читайте також: - Gigabit Ethernet на витій парі категорії 5
- I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
- II. Основні засоби
- II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
- II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
- III. Основні обов'язки робітників та службовців
- IV. Основні обов'язки адміністрації
- V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
- Аварії поділяються на дві категорії.
- Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|