Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові конкурентні стратегії

Нагадаємо, що слово "стратегія" в маркетингу запозичено з військової науки. Подібною є не тільки термінологія: "захист", "оборона", "партизанська війна". Схожими є також цілі: "знесилити або знищити противника, заволодіти певними позиціями", хоча мовою маркетингу ціль й звучить трохи інакше: "збільшити частку ринку", але, по суті, відображають аналогічне спрямування. Подібними до військових є також маркетингові стратегії щодо противників-конкурентів.

Маркетингові конкурентні стратегії

Ф.Котлер, відповідно до частки ринку, яку займає фірма, виділяє чотири типи маркетингових конкурентних стратегій:

o маркетингові стратегії лідера ринку;

o маркетингові стратегії челенджера;

o маркетингові стратегії послідовника;

O маркетингові стратегії нішера.

Стратегії лідера

Ринковий лідер (фірма - "лідер" ринку) - це фірма, яка займає найбільшу ринкову частку на певному ринку збуту. Середринкових лідерів - PROCTER&GAMBLE, COCACOLA, McDONALD's. Утримати лідерство на ринку фірма може, діючи в трьох напрямах, які й визначають сутність маркетингових стратегій лідера:

o стратегія розширення місткості ринку;

o стратегія захисту позицій;


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  4. O стратегії диверсифікації.
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. Адаптація організаційної структури до стратегії
  7. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  8. Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
  9. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  10. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  11. Антиконкурентні дії органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно - господарського управління і контролю
  12. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
O конгломеративна диверсифікація. | O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.