МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Тема 16. Маркетингова політика просування.План. 1. Формування попиту та стимулювання збуту як функція маркетингу. Система активного впливу на реалізацію товару. 2. Інтегрований план просування у загальній маркетинговій структурі. 3. Цілі просування товару.
Література 1. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ, 2005. – 320 с. 2. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2006. -712 с. 3. Гончаров С. М. Маркетинг: Навч. посібник. – Рівне: РДТУ, 2005. – 275 с. 4. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник / за ред. С. М. Ілляшенка. – Суми: ВГД „Університетська книга”, 2009. – 976 с. 5. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/763-2013-%D0%BF 6. http://reftrend.ru/869741.html
Питання 1.Формування попиту та стимулювання збуту як функція маркетингу. Система активного впливу на реалізацію товару. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ При самостійному вивченні питання необхідно звернути увагу на те, що формування попиту і стимулювання збуту являє собою систему цілеспрямованої маркетингової діяльності, що сприяє забезпеченню сприятливого ставлення споживача обраного ринкового сегмента до товарів та підприємству, яке їх реалізує.
Запитання для самоперевірки: 1. По відношенню до яких категорій здійснюєтьсястимулювання збуту ? 2. В чому полягає стимулювання збуту по відношенню до споживачів? 3. На що спрямоване стимулювання збуту по відношенню до посередників? 4. В чому сутність стимулювання збуту по відношенню до продавців?
Питання 2. Інтегрований план просування у загальній маркетинговій структурі. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ При самостійному вивченні питання необхідно зверніть увагу що для того, щоб ефективно скоординувати маркетингову діяльність підприємства та забезпечити основу для прийняття рішень, використовується послідовний процес маркетингового планування. З позицій маркетингу план визначає, які маркетингові дії підприємство має реалізувати, для чого вони необхідні, хто відповідає за їх проведення, де вони будуть реалізовані і як будуть закінчені.
Найбільш комплексний характер мають заходи просування, представлені в межах безпосередніх місць продажу, де вони й отримали назву інтегрованих маркетингових комунікацій на місцях продажу. По суті, це комплексний синтетичний засіб маркетингових комунікацій, який вимагає наявності елементів та прийомів реклами, стимулювання збуту, персонального продажу, зв'язків з громадськістю та інших синтетичних комунікаційних засобів (виставки, фірмовий стиль, упаковка) у місцях продажу товарів. Тобто, інтегровані маркетингові комунікації на місцях продажу можна розглядати як комунікаційний складник мерчандайзингу. Цілі інтегрованих маркетингових комунікацій на місцях продажу: — заохочення покупця до купівлі; — інтенсифікація процесу продажу; — представлення товарів!новинок; — інформаційне забезпечення покупця. Засоби та прийоми інтегрованих маркетингових комунікацій на місцях продажу: — зовнішні — вивіски, світлові табло, вітрини роздрібних магазинів, айстопери (предмети, які розміщені поблизу магазину і привертають увагу потенційних покупців); — внутрішні — прийоми та заходи просування товарів, які реалізуються безпосередньо у торговій залі. Використання синтетичних засобів комплексу просування дає змогу підприємству створити імідж організації, що стоїть на засадах сучасної концепції маркетингу, дбає про наявних і потенційних споживачів своїх продуктів, застосовує інноваційні підходи в організації своєї діяльності. Така позиція сприяє досягненню підприємством поставлених цілей та реалізації його місії на ринку.
Запитання для самоперевірки: 1. Поясніть сутність інтегрованих маркетингових комунікацій на місцях продажу. 2. Назвіть цілі інтегрованих маркетингових комунікацій. 3. Які ви знаєте зовнішні засоби інтегрованих маркетингових комунікацій? 4. З якою метою використовують синтетичні засоби комплексу просування?
Питання 3. Цілі просування товару.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ При самостійному вивченні питання необхідно зверніть увагу, що в якості цілей просування товару на зовнішніх ринках можуть бути найрізноманітніші кінцеві результати, яких хоче досягти фірма на цільовому ринку тієї або іншої країни. Наприклад, забезпечення обізнаності про марку товару, створення спонукаючих мотивів до апробації товару або ініціація здійснення повторних покупок.
Обираючи якусь мету просування товару на конкретному зовнішньому ринку, фірма виходить з того, що її досягнення повинно вплинути певним чином на споживача і спонукати його до здійснення покупок. Якщо марка товару вперше з'являється на ринку конкретної країни, то необхідно забезпечити обізнаність потенційних покупців і вселити позитивне відношення до неї. З цією метою найдоцільніше використовувати рекламу. Якщо потенційні покупці ознайомлені з торговою маркою і фірма хоче збільшити обсяги продажів в короткостроковому періоді, то їй слід віддати перевагу стимулюванню продажів. Обираючи той або інший інструмент просування товару на зовнішні ринки, фірма, безумовно, повинна враховувати свої фінансові ресурси, наявність яких може дозволити або не дозволити скористатися відповідним інструментом.
Запитання для самоперевірки: 1. З якою метою проводиться просування товару на зовнішніх ринках? 2. Коли при просуванні товару доцільно використовувати рекламу? 3. Чи повинна фірма враховувати свої фінансові ресурси при виборі інструменту просування?
Читайте також:
|
||||||||||
|