Вона сприймає безпосереднє навантаження від рухомого складу і покриття і передає на основні несучі елементи прольотної будови в залежності від конструкцій головних балок і їх з’єднання між собою визначає і характер роботи плити.
Розрахунок плит складається із 2 частин:
1) статичний розрахунок
2) конструктивний розрахунок
В результаті статичного визначення розрахунку зусилля в характерних перетинах.
Конструктивний розрахунок включає:
1) визначення площі робочої арматури
2) провірка міцності і тріщиностійкості
Статичний розрахунок:
Виконують в залежності від статичної схеми плити.
Статичні схеми:
1) однопрольотні вільнооперті
2) багатопрольотні нерозрізні балочні плити
3) плити оперті по контуру
4) консольні плити
P – тиск від колеса автомобіля
а – ширина, яка включається в роботу
n2 – коефіцієнт перевантаження для тимчасового навантаження