Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процедури підвищення або зниження цін.

Фірма повинна ретельно вивчити вірогідні реакції споживачів і конкурентів, постачальників, дистриб'юторів і державних установ. Якщо необхідно швидко реагувати на зміни, що відбуваються, слід наперед планувати свої у відповідь заходи на можливі цінові маневри конкурентів

Знижка- це зниження прейскурантної ціни, пропоноване продавцем в тих ситуаціях, коли дії покупців сприяють зниженню витрат продавця. Найпоширеніші види знижок:

- знижка за кількість, що надається за придбання певної кількості то
вару (накопичувальна або ненакопичувальна);

- торгові знижки роздрібним і оптовим торговцям за виконання ними маркетингових функцій, сприяючих продажу товару;

- сезонні знижки - за придбання товару зовні сезону;

- знижки за терміновість оплати або за оплату готівкою («сконто»); знижки постійним покупцям і т.п.

Повернення - це виплати покупцям з боку продавців в обмін на товари або певні дії. Найпоширеніша форма повернення - торговий залік, тобто зниження ціни при наданні використаного виробу в часткову оплату за новий виріб.

Цінові стимули - це короткострокові знижки, що надаються з метою спонукати споживачів купити товар (на ярмарках, розпродажах, передсвяткові і т.п.).

Географічне коректування цінприпускає зміни ціни з урахуванням відмінності транспортних витрат залежно від місцеположення продавця і покупця (особливо актуальна для важких, громіздких вантажів). Розрізняють два різновиди таких цін: ціна франко-борт, тобто без оплати доставки, і ціна з доставкою.

Метод незакруглених цін припускає, що продавець коректує прейскурантну ціну так, щоб вона закінчувалася на непарну цифру - типу 0,99; 1,99; 2,99. Цей метод називають також психологічним ціноутворенням.

Страхування ціни припускає три групи заходів:

- застереження про підвищення ціни (hausse) - будь-яке підвищення ринкової ціни приводить до підвищення ціни, зафіксованої в контракті;

- застереження про пониження ціни (baisse) - будь-яке пониження ринкової ціни приводит до пониження ціни, зафіксованої в контракті;

- застереження про будь-яку зміну ціни (hausse-baisse).

Фірма повинна ретельно вивчити вірогідні реакції споживачів і конкурентів, постачальників, дистриб'юторів і державних установ. Якщо необхідно швидко реагувати на зміни, що відбуваються, слід наперед планувати свої у відповідь заходи на можливі цінові маневри конкурентів.

Лекція 9


Читайте також:

  1. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  2. Алгоритм процедури реєстрації та ведення рахунків клієнтів
  3. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  4. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  5. Аудитор, його статус і сертифікація. Підвищення кваліфікації аудиторів
  6. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  7. Б) підвищення стійкості інженерно – технічного комплексу
  8. Бухгалтерський процес і процедури фінансового обліку
  9. В) підвищення протипожежної стійкості
  10. В) Ризик виникнення непередбачених витрат і зниження доходів
  11. Визначення процедури державної реєстрації на місцевому рівні
  12. Визначення резервів зниження собівартості продукції.




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингова цінова політика | Маркетингова політика розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.