МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Споживачі промислової продукції. Специфіка поведінки споживачів на промисловому ринку.Виділимо особливості покупців продукції промислового призначення: 1) покупці продукції є професіоналами, які мають технічну освіту і володіють високою кваліфікацією; 2) покупці чітко визначають і виражають вимоги до необхідного товару; 3) організації-споживачі вимагають комплексних продажів, коли купівля товару гарантує отримання певних послуг з його обслуговування; 4) покупці, працюючи на даному ринку, контактують з невеликою кількістю продавців; 5) покупці прагнуть налагоджувати стабільні довгострокові відносини з постачальником продукції; 6) в процесі покупки виробів активно використовують переговори; 7) користуються технікою особистих продажів; 8) організації-споживачі сконцентровані географічно. Покупці даного ринку, як правило, є споживачами продукції. Зазвичай керівництво підприємства- споживача, володіє глибокими знаннями про продукт і строго контролює виконання всіх зобов'язань постачальником. На такому ринку невелике число великих покупців. Організаційну поведінку організацій-спживачів визначають наступні характеристики: - історія, економіка, географія, культура; - організаційна структура, модель, система і процес прийняття рішень, управління технологіями; - мотивація, командна робота, фактори стресу і конфлікти, контакти, влада, керівництво; - управління змінами, управлінські аспекти глобалізації, моделі організаційних змін, моделі споживацької поведінки тощо. Покупці є, в основному, організаціями, а не окремими особами, що призводить до певних наслідків: - рішення про покупку, як правило, приймається колективно, після ретельного вивчення цін, характеристик товару і постачальників; - рішення про покупку відрізняється своєю складністю; - оцінка можливих варіантів відбувається з урахуванням складних умов і форм кредитування; - мотивація покупців ускладнюється тим, що різні особи організації зацікавлені в продукції а, з іншого боку, вона спрощується за рахунок своєї об'єктивності. В процесі індустріальної закупівлі необхідно чітко відділятипроцес ухвалення рішення про покупку від процесу здійснення покупки. Загалом, процес ухвалення рішення про покупку товарів промислового призначення складається з наступних етапів: усвідомлення проблеми, пошук і оцінка альтернативних шляхів вирішення проблеми, визначення технічних характеристик продукції, пошук та вибір постачальників продукції. Сама покупка складного і дорогого виробу складається з розробки замовлення з використанням переговорів, контролю процесу виконання замовлення і оцінки роботи постачальника. Тоді в залежності від результатів оцінки постачальника в подальшому здійснюється або закупівля без змін, або закупівля зі змінами, або, у разі незадовільної оцінки постачальника, спільна робота припиняється. Процес ухвалення рішення про покупку також має свої особливості: - мотивація споживачів відрізняється раціональністю (якість і стабільність якості, технічне обслуговування, тривалість терміну служби продукції, ціна); - в процесі ухвалення рішення про покупку розглядаються товарні специфікації; - в процесі ухвалення рішення про покупку застосовується вартісний аналіз, аналіз постачальників, аналіз економічної ефективності продукції; - одним із спонукальних мотивів є постачання запасними частинами; - при виборі продукції ціна відіграє меншу роль, ніж технічні характеристики, якість і рівень технічного обслуговування. Читайте також:
|
||||||||
|