Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Споживачі промислової продукції. Специфіка поведінки споживачів на промисловому ринку.

Виділимо особливості покупців продукції промислового призначення:

1) покупці продукції є професіоналами, які мають технічну освіту і володіють високою кваліфікацією;

2) покупці чітко визначають і виражають вимоги до необхідного товару;

3) організації-споживачі вимагають комплексних продажів, коли купівля товару гарантує отримання певних послуг з його обслуговування;

4) покупці, працюючи на даному ринку, контактують з невеликою кількістю продавців;

5) покупці прагнуть налагоджувати стабільні довгострокові відносини з постачальником продукції;

6) в процесі покупки виробів активно використовують переговори;

7) користуються технікою особистих продажів;

8) організації-споживачі сконцентровані географічно.

Покупці даного ринку, як правило, є споживачами продукції. Зазвичай керівництво підприємства- споживача, володіє глибокими знаннями про продукт і строго контролює виконання всіх зобов'язань постачальником. На такому ринку невелике число великих покупців.

Організаційну поведінку організацій-спживачів визначають наступні характеристики:

- історія, економіка, географія, культура;

- організаційна структура, модель, система і процес прийняття рішень, управління технологіями;

- мотивація, командна робота, фактори стресу і конфлікти, контакти, влада, керівництво;

- управління змінами, управлінські аспекти глобалізації, моделі організаційних змін, моделі споживацької поведінки тощо.

Покупці є, в основному, організаціями, а не окремими особами, що призводить до певних наслідків:

- рішення про покупку, як правило, приймається колективно, після ретельного вивчення цін, характеристик товару і постачальників;

- рішення про покупку відрізняється своєю складністю;

- оцінка можливих варіантів відбувається з урахуванням складних умов і форм кредитування;

- мотивація покупців ускладнюється тим, що різні особи організації зацікавлені в продукції а, з іншого боку, вона спрощується за рахунок своєї об'єктивності.

В процесі індустріальної закупівлі необхідно чітко відділятипроцес ухвалення рішення про покупку від процесу здійснення покупки. Загалом, процес ухвалення рішення про покупку товарів промислового призначення складається з наступних етапів: усвідомлення проблеми, пошук і оцінка альтернативних шляхів вирішення проблеми, визначення технічних характеристик продукції, пошук та вибір постачальників продукції. Сама покупка складного і дорогого виробу складається з розробки замовлення з використанням переговорів, контролю процесу виконання замовлення і оцінки роботи постачальника. Тоді в залежності від результатів оцінки постачальника в подальшому здійснюється або закупівля без змін, або закупівля зі змінами, або, у разі незадовільної оцінки постачальника, спільна робота припиняється.

Процес ухвалення рішення про покупку також має свої особливості:

- мотивація споживачів відрізняється раціональністю (якість і стабільність якості, технічне обслуговування, тривалість терміну служби продукції, ціна);

- в процесі ухвалення рішення про покупку розглядаються товарні специфікації;

- в процесі ухвалення рішення про покупку застосовується вартісний аналіз, аналіз постачальників, аналіз економічної ефективності продукції;

- одним із спонукальних мотивів є постачання запасними частинами;

- при виборі продукції ціна відіграє меншу роль, ніж технічні характеристики, якість і рівень технічного обслуговування.


Читайте також:

  1. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  2. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  3. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  4. VI. Специфіка національного варіанта бароко в театрі та музиці (20хв.)
  5. Абетка елементів поведінки тварини
  6. Аграрні відносини, їх специфіка та місце в економічній системі
  7. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  8. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  9. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналіз рентабельності продукції.
  12. Аналіз середовища підприємства на ринку факторів виробництва та на ринку збуту готової продукції.




Переглядів: 3320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості розвитку індустріального ринку. Основні риси попиту на промислові товари. | Розробка рішення про купівлю на промисловому ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.