Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка рішення про купівлю на промисловому ринку.

В процесі індустріальної закупівлі необхідно чітко відділятипроцес ухвалення рішення про покупку від процесу здійснення покупки. Загалом, процес ухвалення рішення про покупку товарів промислового призначення складається з наступних етапів: усвідомлення проблеми, пошук і оцінка альтернативних шляхів вирішення проблеми, визначення технічних характеристик продукції, пошук та вибір постачальників продукції. Сама покупка складного і дорогого виробу складається з розробки замовлення з використанням переговорів, контролю процесу виконання замовлення і оцінки роботи постачальника. Тоді в залежності від результатів оцінки постачальника в подальшому здійснюється або закупівля без змін, або закупівля зі змінами, або, у разі незадовільної оцінки постачальника, спільна робота припиняється.

Процес ухвалення рішення про покупку також має свої особливості:

- мотивація споживачів відрізняється раціональністю (якість і стабільність якості, технічне обслуговування, тривалість терміну служби продукції, ціна);

- в процесі ухвалення рішення про покупку розглядаються товарні специфікації;

- в процесі ухвалення рішення про покупку застосовується вартісний аналіз, аналіз постачальників, аналіз економічної ефективності продукції;

- одним із спонукальних мотивів є постачання запасними частинами;

- при виборі продукції ціна відіграє меншу роль, ніж технічні характеристики, якість і рівень технічного обслуговування.


Читайте також:

  1. IV. Алгоритм вирішення задачі
  2. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  3. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  4. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  5. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  6. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  7. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  8. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  9. Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
  10. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  11. Аналіз та обґрунтування авторського рішення
  12. Аналітична оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку.




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Споживачі промислової продукції. Специфіка поведінки споживачів на промисловому ринку. | Конкуренція як найважливіша характеристика та атрибутивна ознака ринку, врахування її в організації маркетингової діяльності. Види конкуренції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.