Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Залежно від сфери застосування

Споживчий маркетинг (маркетинг товару споживчого попиту) – орієнтований на покупців які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використання.

Особливості управління споживчим маркетингом:

- розподіл товарів здебільшого відбувається через багаторівневу систему збуту з розгалуженою мережею посередників;

- форма просування переважно через рекламу.

Промисловий маркетинг ( Рис.)– покупцями товарів і послуг (на відміну від споживчого маркетингу) на промисловому ринку є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду.

(Особливості промислового маркетингу – рис. 1.9 – за необхідності!)

Особливості управління промисловим маркетингом:

- форма просування товару на промисловому ринку перевага віддається персональному продажу (виставкам, ярмаркам);

- на промисловому ринку перевагу віддають прямим каналам збуту.

Маркетинг послуг – вид діяльності фірми, спрямований на задоволення потреб споживачів у нематеріальних видах товарів або в корисному ефекті з метою отримання фірмою прибутку.

Особливості маркетингу послуг (розширити за необхідності рис. 1.10):

1.Нематеріальність послуг – послуги існують лише в процесі їх надання та споживання. Послуга – лише обіцянка, потенційний споживач не в змозі оглянути послугу перед її придбанням.

2.Неможливість зберігання послуги – оскільки надання і споживання відбуваються одночасно, на відміну від товарів ані фірма, ані споживач не в змозі створювати запаси послуг.

3.Невіддільність послуги від постачальника або навколишніх умов – надання послуги передбачає прямий контакт з особою, яка надає послугу, або з представником сервісної організації (підсилює роль п’ятого «Р»(Пі) маркетингу у сфері послуг – персоналу).

4.Унікальність послуги – на відміну від того, що більшість виробів стандартизовані або мають стандартизовані компоненти, кожна послуга є унікальною.


Читайте також:

  1. Effects/Accessories - Ефекти/Аксесуари - Тут ви можете вибрати плагін для застосування його до ландшафту.
  2. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  3. II.Біогеоценоз – елементарна одиниця біосфери.
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  6. IV.Залежно від ступеня фірмової орієнтованості
  7. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  8. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  9. VI.Залежно від особливостей суб’єкта
  10. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  11. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  12. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Еволюція концепцій маркетингу та основні види маркетингу | ІІІ.За територіальною ознакою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.086 сек.