Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Еволюція концепцій маркетингу та основні види маркетингу

Мета - навчити студента знати та розуміти: концепції управління підприємством в ринкових умовах, надати характеристику видам маркетингу.

Лекція 3

План:

1.Еволюція концепцій управління підприємством.

2.Основні види маркетингу та їх складові.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Еволюція концепцій управління підприємством

Концепція маркетингу – задум (підхід) щодо організації маркетингової діяльності, який базується на основній ідеї, ефективній маркетинговій стратегії та конкретному інструментарії досягнення визначених цілей.

Рис.1.1.Моделі концепції маркетингу

Маркетинг як філософія бізнесу означає орієнтацію усієї діяльності фірми - від проектування та виробництва до збуту товарів — на задоволення потреб споживачів.

Риси підприємства змаркетинговою орієнтацією:

- на першому місці — проблема врахування потреб споживача, а не потреб фірми;

- вищі посади займають не інженери, які відповідають за виробництво, а економісти та менеджери, відповідальні за збут продукції;

- виробляється і продається те, що буде куплене, а не те, що є можливість виготовити;

- врахуванню перспективних потреб реальних і потенційних покупців;

- горизонт планування — довгостроковий, а асортимент продукції — широкий.

Основні види маркетингу та їх складові

Види маркетингу

Кожна фірма у своїй діяльності сповідує ту чи іншу концепцію маркетингу і використовує ті чи інші види маркетингу.

Рис. 2.2.Види маркетингу

І.Залежно від цілей обміну

Комерційний маркетинг (маркетинг прибуткових організацій) – маркетингова діяльність організацій, цілями яких є отримання прибутку.

Некомерційний маркетинг (неприбутковий) – маркетинг неприбуткових організацій (прикладом є соціальний маркетинг).

Соціальний маркетинг – маркетингова діяльність щодо розробки соціальних програм, направлених на певні соціальні групи з метою сприяння певним соціальним ідеям і рухам, практичним діям тих чи інших соціальних організацій (маркетинг соціальних служб молоді, пенсійних фондів тощо).


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  7. IV. Основні обов'язки адміністрації
  8. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  10. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингове середовище підприємства | ІІ. Залежно від сфери застосування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.