Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні функції та форми оптової та роздрібної торгівлі

Функції оптової та роздрібної торгівлі, як опосередкованого збуту:

1. Оптова торгівля — діяльність, пов'язана з продажем товарів та послуг для їх наступного перепродажу чи комерційного використання.

Основні функції оптової торгівлі:

/ закупівля і формування товарного асортименту;

/ збір, опрацювання інформації про ринок;

/ складування, зберігання та транспортування товару;

/ фінансування поставок (передоплата, кредит);

/ продаж товарів;

/ відбір, формування партій поставок;

/ прийняття ризику ушкодження, застарівання товару і розкрадання;

/ надання консультативних послуг.

2. Роздрібна торгівля-передбачає реалізацію товарів і послуг кінцевим споживачам, які купують їх для особистого вжитку.

Основні функції роздрібної торгівлі:

/ визначення потреби в товарах і формування асортименту пропонованих товарів і набору послуг, які надаються;

/ організація та оплата поставок товарів;

/ зберігання, маркування товару та визначення цін на нього;

/ участь у просуванні товару;

/ безпосередній продаж товарів покупцям і надання додаткових послуг.

Методи прямих продаж у роздрібній торгівлі:

-за допомогою продавців і самообслуговування через автомати;

-за каталогом, за телефоном тощо;

з використанням прямого радіо- та телевізійного маркетингу;

продаж з використанням комп'ютерних мереж.

Основними формами роздрібної торгівлі є такі підприємства:

/ спеціалізовані магазини — підприємства роздрібної торгівлі, які реалізовують обмежену групу товарів з широким асортиментом (магазини інструментів; вирізняють магазини з обмеженим асортиментом однотипної продукції (магазин "Взуття"), вузькоспеціалізовані магазини ("Килими");

/ універмаги — великі підприємства роздрібної торгівлі, в яких пропонується широкий асортимент товарів;

/ універсами — великі роздрібні підприємства самообслуговування, де пропонуються продовольчі і господарські товари для задоволення першочергових потреб покупців.

/ супермаркети — роздрібні підприємства самообслуговування, які можуть мати відділи з повним обслуговуванням і пропонують повний набір продовольчих товарів, а також товари, продаж яких не потребує особливої уваги продавця;

/ гіпермаркети — магазини, які поєднують особливості продовольчих магазинів і магазинів масових товарів, а також містять ресторани швидкого харчування, салони краси тощо);

/ склади-магазини — торгують зі значними знижками продуктами у великих розфасовках, за розмірами вони більші, ніж супермаркети, зазвичай у них представлені також непродовольчі товари;

/ магазини товарів повсякденного попиту (чергові магазини) — невеликі магазини, розташовані поблизу потенційних споживачів, мають обмежений асортимент і працюють з ранку до пізнього вечора без вихідних;

/ магазини, які торгують за зниженими цінами (дисконтні магазини) і пропонують широкий вибір товару за низькими цінами на базі самообслуговування;

/ магазини, які торгують уціненими товарами та ін.

 

Основні маркетингові рішення роздрібних торгівців:

/ визначення цільового ринку (сегмент споживачів, яких обслуговуватиме фірма, яка їхня платоспроможність, звички щодо купівель, смаки та ін.);

/ визначення асортименту товарів (його ширини та глибини), який є необхідним і достатнім для певного сегмента споживачів, та вибір прийнятного набору послуг;

/ визначення прийнятних цін на товари;

/ забезпечення ефективного просування товару (через рекламу, стимулювання збуту, персональний продаж, заходи паблік рилейшнз);

/ визначення місця розташування магазину;

/ створення зручного для покупців розміщення товарів.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  7. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  8. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  9. IV. Основні обов'язки адміністрації
  10. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  11. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.




Переглядів: 2519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи торгових посередників | Лекція 29

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.