МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 29План: 1.Процес вибору та управління каналами розподілу. 2.Товарорух: маркетинг - логістика. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23 Тема 10. Комунікаційна політика Мета - навчити студента знати та розуміти:основні комунікаційні цілі фірми, засоби маркетингових комунікацій, сутність процесу маркетингової комунікації, етапи процесу розробки комплексу просування товару, етапів процесів планування реклами та стимулювання збуту, основні управлінські рішення з персонального продажу, цілі та форми паблік рилейшнз і прямого маркетингу, сутність оцінювання ефективності синтетичних засобів просування. Лекція 30 План: 1.Цілі та засоби комунікаційної політики. 2.Процес маркетингової комунікації. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23 Цілі та засоби комунікаційної політики Просування — створення і підтримування постійних зв'язків між фірмою і ринком Із метою активізації продажу товарів і формування позитивного іміджу шляхом інформування, переконування та нагадування про свою діяльність. Основними елементами комплексу просування (комплексу маркетингових комунікацій або комунікаційного міксу) є: • реклама — будь-яка платна форма неперсонального представлення просування товару, послуг, ідей через засоби масової інформації, а також з використанням прямого маркетингу; • стимулювання збуту — форма просування товарів шляхом короткострокового використання стимулів з метою заохочення споживачів і посередників до здійснення купівлі; • персональний продаж — вид просування, який передбачає особистий контакт продавця з одним або кількома покупцями з метою продажу товару та налагодження тривалих стосунків з клієнтами; » паблік рилейшнз (ПР), або зв'язки з громадськістю —діяльність, спрямована на формування і підтримку сприятливого іміджу фірми через налагодження стосунків між організацією та різноманітними контактними аудиторіями, ініціювання самою фірмою поширення інформації про товари, ідеї, послуги, яка подається як новина, а також запобігання та усунення небажаних чуток і дій, які можуть зашкодити діяльності фірми; • прямий маркетинг (директ-маркетинг) — безпосереднє спілкування продавця/виробника з кінцевим покупцем, розраховане на певну реакцію шляхом використання різноманітних засобів комунікацій (телефон, телебачення, реклама в Internet, каталоги). До синтетичних засобів відносяться: • виставки та ярмарки; • спонсорство; • брендинг; • інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. Читайте також:
|
||||||||
|