Змінити відношення до товару за раху-нок його вдосконалення, коректування ціни й більш ефективного просування
Конверсійний
2. Що формується
(схований) попит
Оцінити обсяги потенційного попиту й запропонувати ринку бажаний товар
Розвиваючий
3. Падаючий попит
Переглянути всю систему комплексу маркетингу, визначити слабку ланку й реанімувати її, модифікувати товар
Ремаркетинг
4. Коливний
(нерегулярний) попит
Синхронізація пропозиції та попиту за рахунок введення гнучких цін і відповідних методів стимулювання
Сінхромаркетинг
5. Повноцінний попит
Підтримка досягнутого рівня попиту за рахунок максимального включення усіх чотирьох складового комплексу маркетингу
Підтримуючий
6. Надмірний попит
Знаходження способів тимчасового або постійного зниження попиту для блокування небажаних явищ (негативна реакція покупців і спекуляція)
Демаркетинг
7. Ірраціональний попит
Переконати споживачів відмовитися від використання (або знизити) шкідливих товарів і послуг за рахунок різкого підвищення цін, обмеження доступності, антиреклами
Протидіючий
8. Відсутність попиту
Активізація заходів соціально-психологічного впливу на споживача через помітне зниження цін і рекламу
Стимулюючий
УНЕ 3. ХАРАКТЕРИСТИКИ МАРКЕТИНГУ
ЗМІСТ
У цьому розділі розглядаються маркетингова мікро- і макросередовище, вся сукупність умов і факторів що їх визначають.
ЗАВДАННЯ
Навчитися аналізувати чинність і спрямованість дії основних факторів (сприятливих і протидіючих) ефективної маркетингової діяльності ринкових суб'єктів.
ЦІЛІ
Вивчивши цей розділ, Ви зможете:
1) визначити структурний набір факторів мікро- і макросередовища;
2) виділяти основні й другорядні, стимулюючі й блокуючі фактори маркетингового середовища;
3) визначатися з основними тенденціями змін у маркетинговому середовищі в цілому.
Маркетингове середовище складається із сфер, в яких фірма повинна шукати для себе нові можливості й стежити за виникненням потенційних погроз. Схематично маркетингове середовище можна подати так: