МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Збір інформаціїЦе самий дорогий і складний етап у дослідженні. При проведенні опитування досліднику необхідно вирішити наступні проблеми: - як знайти опитуваних; - як змусити відповідати на запитання правдиво; - як домогтися неупередженості самому досліднику. Обробка, аналіз і надання наукових результатів Інформацію, отриману у процесі дослідження, перевіряють на повноту й вірогідність. Визначають: - співвідношення чисельності вибірки й заповнених анкет (відсоток охоплення); - якість заповнення анкет (чи всі позиції заповнені); - правильність заповнення анкет. Після первинної експертної перевірки починають обробку всього масиву даних. Для цього використовують прикладні статистичні програми, адаптовані до персональних комп'ютерів. Із всієї сукупності отриманих даних вибирають найбільш значущі, які розташовують у відповідних аналітичних таблицях, при цьому розраховують показники середніх значень, кореляційної залежності та ін. До оброблених таблиць додають пояснювальну записку, все це разом складає звіт про проведення маркетингових досліджень. Європейське товариство суспільної думки й маркетингових досліджень розробило структуру звіту маркетингових досліджень. Він повинен містити в собі такі розділи: - визначення проблеми й цілі дослідження; - характеристика вибірки (що потрапило в поле дослідження груп населення); - тип вибірки й спосіб її відбору; - метод розробки анкети; - результати попереднього (пілотного) опитування (якщо проводилося); - час і місце проведення опитування; - додатки (аналітичні таблиці, коментарі, резюме, рекомендації і пропозиції). УНЕ 5. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
ЗМІСТ У цьому розділі поетапно розглядається процес розробки товару-новинки, дається визначення товару на різних рівнях і основних видів товарної класифікації, пояснюються значення і роль товарних марок, розглядаються проблеми упакування, маркування, створення товарних асортиментів, досліджуються етапи життєвого циклу товару і його різновидів.
ЗАВДАННЯ Дати уявлення про процес створення нового товару, основні його умови і характеристики, що дозволяють товару – новинці успішно конкурувати на ринку.
ЦІЛІ Вивчивши даний розділ, Ви: 1) дізнаєтесь про технологію створення новинки; 2) будете розбиратися у складній класифікації товарів; 3) зможете пояснити, чому фірма випускає марочні товари; 4) будете мати уявлення про розробку упакування товару і сервісне обслуговування продажу; 5) зможете охарактеризувати етапи життєвого циклу товару; 6) будете орієнтуватися в різноманітті життєвих циклів різних товарів і удосконаленні товарних асортиментів.
Читайте також:
|
||||||||
|