МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Різновид закритих запитань
Розробка питань вимагає обережності й компетентності. Ось кілька простих правил, що дозволяють уникнути серйозних помилок: 1. Дослідник повинен користуватися простими й недвозначними словами (ясність питання) 2. Особливе значення має послідовність питань (перші питання повинні будити інтерес, наступні - його підтримувати). 3. Важкі й особисті запитання звичайно розміщують наприкінці анкети. Різновид відкритих запитань
Щоб результати маркетингових досліджень вийшли достовірними треба підготувати план вибірки дослідження. Вибірка– група населення, що персоніфікує немовби все населення в цілому (репрезентативна група). При складанні плану дослідник ставить і вирішує наступні запитання: 1. Кого опитувати? 2. Яку кількість людей слід опитати? (Більші вибірки (більше 1%) достовірніші, але дуже дорогі. За певних умов вибірка може й не перевищувати 1% населення). 3. Як відбирати людей? (Випадкова вибірка, вибірка за категоріями.) Способи зв'язку з аудиторією: 1) Інтерв'ю по телефону. (Найшвидший, але опитувати можна тільки тих, у кого є телефони). 2) Анкета поштою ( % повернення анкет дуже низький). 3) Особисте інтерв'ю (Універсальний метод, але самий трудомісткий). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|