МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ринок товарів промислового призначенняПершим різновидом ринку підприємства є ринок товарів промислового призначення. Основними галузями, які складають даний ринок, є: • сільське господарство, • зв'язок, • промисловість, • комунальне господарство, • будівництво й транспорт, • сфера послуг.
За розмірами даний ринок значно перевершує споживчий ринок (за грошовим обігом, номенклатурою товарів). Цей ринок: має, свої відмітні риси. 1. Попит визначається попитом на споживчі товари промислового призначення. 2. Попит мало еластичний. 3. Попит може різко мінятися (якщо, наприклад, попит на споживчі товари збільшується на 10%, то попит на машини й устаткування для його виробництва може зрости на 100-200% і більше відсотків). 4. На даному ринку значно менше покупців, ніж на ринку товарів широкого вжитку, оскільки кількість фірм і підприємств значно менше числа побутових споживачів. 5. Покупці на даному ринку значно крупніше, оскільки основна частина закупівель доводиться на великі підприємства й фірми. 6. Покупці сконцентровані географічно - це обумовлено територіально-галузевою спеціалізацією регіонів 7. Покупці товарів промислового призначення - кваліфіковані агенти, для яких оптимізація процесів купівлі - продажу це професія. 8. У процесі закупівлі товарів промислового призначення покупець приймає ряд рішень, які залежать від ситуації на ринку. На ринку товарів промислового призначення виділяють три основних види ситуацій: 1. Повторна закупівля без змін, тобто покупець механічно повторює попереднє замовлення. 2. Повторна закупівля зі змінами, тобто покупець вносить зміни в технічні характеристики товарів, ціни, умови поставки або міняє частину постачальників. 3. Закупівля для вирішення нових завдань. При даній ситуації ведуть пошук товарів, послуг і устаткування. Із цією метою у фірмах створюють цільові торговельні бригади. Основні фактори, що впливають на прийняття рішень про закупівлі на даному ринку: - технічні характеристики товару; - ціни і їхні границі; - час і умови поставки товарів; - умови технічного обслуговування; - розмір замовлення; - коло постачальників. Основні фактори, що визначають фірму як покупця промислових товарів, згруповані в такий спосіб. I. Фактори навколишнього оточення: 1. Рівень первинного опитування; 2. Економічна перспектива; 3. Вартість позик; 4. Умови матеріально технічного постачання; 5. Темпи НТП; 6. Політичні події і тенденції; 7. Інтенсивність діяльності конкурента. 2. Фактори особливостей організації фірми: 1. Цілі фірми; 2. Політичні установки фірми; 3. Прийняті методи роботи; 4. Організаційна структура (система підрозділів); 5. Внутрішньоорганізаційна система управління. Читайте також:
|
||||||||
|