МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ринок товарів промислового призначенняПершим різновидом ринку підприємства є ринок товарів промислового призначення. Основними галузями, які складають даний ринок, є: • сільське господарство, • зв'язок, • промисловість, • комунальне господарство, • будівництво й транспорт, • сфера послуг.
За розмірами даний ринок значно перевершує споживчий ринок (за грошовим обігом, номенклатурою товарів). Цей ринок: має, свої відмітні риси. 1. Попит визначається попитом на споживчі товари промислового призначення. 2. Попит мало еластичний. 3. Попит може різко мінятися (якщо, наприклад, попит на споживчі товари збільшується на 10%, то попит на машини й устаткування для його виробництва може зрости на 100-200% і більше відсотків). 4. На даному ринку значно менше покупців, ніж на ринку товарів широкого вжитку, оскільки кількість фірм і підприємств значно менше числа побутових споживачів. 5. Покупці на даному ринку значно крупніше, оскільки основна частина закупівель доводиться на великі підприємства й фірми. 6. Покупці сконцентровані географічно - це обумовлено територіально-галузевою спеціалізацією регіонів 7. Покупці товарів промислового призначення - кваліфіковані агенти, для яких оптимізація процесів купівлі - продажу це професія. 8. У процесі закупівлі товарів промислового призначення покупець приймає ряд рішень, які залежать від ситуації на ринку. На ринку товарів промислового призначення виділяють три основних види ситуацій: 1. Повторна закупівля без змін, тобто покупець механічно повторює попереднє замовлення. 2. Повторна закупівля зі змінами, тобто покупець вносить зміни в технічні характеристики товарів, ціни, умови поставки або міняє частину постачальників. 3. Закупівля для вирішення нових завдань. При даній ситуації ведуть пошук товарів, послуг і устаткування. Із цією метою у фірмах створюють цільові торговельні бригади. Основні фактори, що впливають на прийняття рішень про закупівлі на даному ринку: - технічні характеристики товару; - ціни і їхні границі; - час і умови поставки товарів; - умови технічного обслуговування; - розмір замовлення; - коло постачальників. Основні фактори, що визначають фірму як покупця промислових товарів, згруповані в такий спосіб. I. Фактори навколишнього оточення: 1. Рівень первинного опитування; 2. Економічна перспектива; 3. Вартість позик; 4. Умови матеріально технічного постачання; 5. Темпи НТП; 6. Політичні події і тенденції; 7. Інтенсивність діяльності конкурента. 2. Фактори особливостей організації фірми: 1. Цілі фірми; 2. Політичні установки фірми; 3. Прийняті методи роботи; 4. Організаційна структура (система підрозділів); 5. Внутрішньоорганізаційна система управління. Читайте також:
|
||||||||
|