МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Установка для роботи на стисненому газіОсобливості будови і принципу дії системи живлення двигунів з газобалонними установками Паливо для дизельних двигунів
Згідно з ДСТУ 3868- 99, який затверджено і впроваджено наказом Держстандарту України від 8 квітня 1999 року, для швидкохідних дизелів автотракторної техніки виготовляється дизельне паливо з цетановим числом не менше 45 таких марок: Л - літнє, рекомендується до використання за температури повітря не нижче мінус 5 0 С; З – зимове, рекомендується до використання за температури повітря не нижче мінус 15 0 С; За вмістом сірки дизельні палива поділяють на чотири види (0, 05;0, 10; 0, 20; 0, 50 %), а за температурою спалаху в закритому тиглі – на дві групи (35 і 40 0 С). В умовному позначенні дизельного палива зазначається: марки Л – масова частка сірки і температура спалаху в закритому тиглі; марки З – частка сірки і температура застигання. Для прикладу: Паливо дизельне Л – 0,10 – 40 – дизельне літнє паливо з масовою часткою сірки до 0, 10 % і температурою спалаху в закритому тиглі не нижче 40 0 С. Паливо дизельне З - 0,20 – (- 25) – дизельне зимове паливо з масовою часткою сірки до 0, 20 % і температурою застигання не вище мінус 25 0 С.
Двигуни, що працюють на стиснених або зріджених газах, створюються на базі карбюраторних. Для цього останні обладнуються спеціальною газовою апаратурою і балонами, але вони зберігають здатність працювати і на бензині. При цьому висока детонаційна стійкість газу, октанові число якого вище від 100 одиниць, належним чином не реалізується, бо ступінь стиску двигуна вибирають відповідно до значно меншого, ніж у газу, октанового числа бензину.
Рис. 7. 17. Принципова схема газобалонної паливної системи з лівим розташуванням арматури газових балонів: 1 - газовий змішувач; 2 - шланг системи холостого ходу; 3 - редуктор низького тиску; 4 - шланг від пускового клапана до газового змішувача; 5 - шланг від електромагнітного клапана до редуктора низького тиску; 6 - електромагнітний клапан з фільтром; 7 - трубка від перехідного штуцера до електромагнітного клапана; 8 - шланг для підводу газу від запобіжного клапана редуктора високого тиску; 9 - вентиль задньої групи балонів; 10 - наповню вальний вентиль; 11 - хрестовина; 12 - трубка від хрестовини до підігрівника газу; 13 - основний витратний вентиль; 14 - вентиль передньої групи балонів; 15 - паливний бак; 16 - манометр високого тиску; 17 - фільтр грубої очистки палива; 18 - підігрівник газу; 19 - рукав підігрівника газу; 20 - редуктор високого тиску; 21 - карбюратор – змішувач; 22 - фільтр тонкої очистки палива з електромагнітним клапаном; 23 - паливний насос.
Вісім балонів, групованих у дві групи, розміщують під платформою кузова, кожну групу обладнують вентилем, що дає змогу витрачати газ із будь – якої групи або відразу з обох. Газом балони наповнюються через вентиль 10. Із балонів через витратні вентилі 9 і 14 газ надходить у підігрівник 18, призначений для захисту системи від замерзання внаслідок великого зниження температури газу при його розширенні в редукторі високого тиску 20. Між підігрівником газу, що обігрівається теплотою відпрацьованих газів, і балонами встановлений основний витратний вентиль 13. На редукторі високого тиску 20 встановлений датчик контрольної лампи, яка загоряється при зниженні тиску газу в редукторі нижче 0, 45 МПа, це сигналізує водієві про те, що газу в балонах залишилось на 10... 12 км. Із редуктора 20 газ надходить в електромагнітний клапан 6 з фільтром. Цей клапан відкривається під час пуску двигуна і газ по трубці 7 надходить у редуктор низького тиску 3. Редуктор 3 має два ступені і знижує тиск майже до атмосферного (0, 9...1, 15 МПа). Під час роботи двигуна газ надходить у карбюратор – змішувач 21, а на режимі холостого ходу по шлангу 2 – безпосередньо в задросельну порожнину. Редуктор низького тиску 3 знижує тиск газу, який надходить у карбюратор-змішувач, дозує газ для приготування суміші потрібного складу і відключає газову лінію при зупинці двигуна. Робота двигуна на бензині забезпечується стандартною системою живлення бензином, яка підключена до карбюратора – змішувача 21. Стальні балони для стисненого газу виготовляють із суцільнотягнутих труб із зовнішнім діаметром 219 мм і товщиною стінок 6, 5... 7, 0 мм. Місткість балона 50 л. З метою вдосконалення газобалонної паливної системи і підвищення протипожежної безпеки на автомобілях ЗИЛ- 130 можливе встановлення балонів з розміщенням їх горловин з правого боку автомобіля. Особливістю системи є те, що редуктор високого тиску встановлюється на передній стінці кабіни під капотом. Кронштейн редуктора водночас є підігрівником газу. Для цього до додаткового кронштейна приварена трубка, куди по шлангу надходить гаряча рідина з системи охолодження двигуна через кран приладу для опалювання кабіни. Із порожнини кронштейна рідина по шлангу спрямовується в радіатор приладу опалювання кабіни, а потім до насоса системи охолодження двигуна. Для пожежної безпеки в разі розриву мембрани редуктора високого тиску газ із ковпака редуктора і запобіжного клапана відводиться за межі підкапотного простору по окремих трубопроводах. Читайте також:
|
||||||||
|