МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Установка для роботи на стисненому газіОсобливості будови і принципу дії системи живлення двигунів з газобалонними установками Паливо для дизельних двигунів
Згідно з ДСТУ 3868- 99, який затверджено і впроваджено наказом Держстандарту України від 8 квітня 1999 року, для швидкохідних дизелів автотракторної техніки виготовляється дизельне паливо з цетановим числом не менше 45 таких марок: Л - літнє, рекомендується до використання за температури повітря не нижче мінус 5 0 С; З – зимове, рекомендується до використання за температури повітря не нижче мінус 15 0 С; За вмістом сірки дизельні палива поділяють на чотири види (0, 05;0, 10; 0, 20; 0, 50 %), а за температурою спалаху в закритому тиглі – на дві групи (35 і 40 0 С). В умовному позначенні дизельного палива зазначається: марки Л – масова частка сірки і температура спалаху в закритому тиглі; марки З – частка сірки і температура застигання. Для прикладу: Паливо дизельне Л – 0,10 – 40 – дизельне літнє паливо з масовою часткою сірки до 0, 10 % і температурою спалаху в закритому тиглі не нижче 40 0 С. Паливо дизельне З - 0,20 – (- 25) – дизельне зимове паливо з масовою часткою сірки до 0, 20 % і температурою застигання не вище мінус 25 0 С.
Двигуни, що працюють на стиснених або зріджених газах, створюються на базі карбюраторних. Для цього останні обладнуються спеціальною газовою апаратурою і балонами, але вони зберігають здатність працювати і на бензині. При цьому висока детонаційна стійкість газу, октанові число якого вище від 100 одиниць, належним чином не реалізується, бо ступінь стиску двигуна вибирають відповідно до значно меншого, ніж у газу, октанового числа бензину.
Рис. 7. 17. Принципова схема газобалонної паливної системи з лівим розташуванням арматури газових балонів: 1 - газовий змішувач; 2 - шланг системи холостого ходу; 3 - редуктор низького тиску; 4 - шланг від пускового клапана до газового змішувача; 5 - шланг від електромагнітного клапана до редуктора низького тиску; 6 - електромагнітний клапан з фільтром; 7 - трубка від перехідного штуцера до електромагнітного клапана; 8 - шланг для підводу газу від запобіжного клапана редуктора високого тиску; 9 - вентиль задньої групи балонів; 10 - наповню вальний вентиль; 11 - хрестовина; 12 - трубка від хрестовини до підігрівника газу; 13 - основний витратний вентиль; 14 - вентиль передньої групи балонів; 15 - паливний бак; 16 - манометр високого тиску; 17 - фільтр грубої очистки палива; 18 - підігрівник газу; 19 - рукав підігрівника газу; 20 - редуктор високого тиску; 21 - карбюратор – змішувач; 22 - фільтр тонкої очистки палива з електромагнітним клапаном; 23 - паливний насос.
Вісім балонів, групованих у дві групи, розміщують під платформою кузова, кожну групу обладнують вентилем, що дає змогу витрачати газ із будь – якої групи або відразу з обох. Газом балони наповнюються через вентиль 10. Із балонів через витратні вентилі 9 і 14 газ надходить у підігрівник 18, призначений для захисту системи від замерзання внаслідок великого зниження температури газу при його розширенні в редукторі високого тиску 20. Між підігрівником газу, що обігрівається теплотою відпрацьованих газів, і балонами встановлений основний витратний вентиль 13. На редукторі високого тиску 20 встановлений датчик контрольної лампи, яка загоряється при зниженні тиску газу в редукторі нижче 0, 45 МПа, це сигналізує водієві про те, що газу в балонах залишилось на 10... 12 км. Із редуктора 20 газ надходить в електромагнітний клапан 6 з фільтром. Цей клапан відкривається під час пуску двигуна і газ по трубці 7 надходить у редуктор низького тиску 3. Редуктор 3 має два ступені і знижує тиск майже до атмосферного (0, 9...1, 15 МПа). Під час роботи двигуна газ надходить у карбюратор – змішувач 21, а на режимі холостого ходу по шлангу 2 – безпосередньо в задросельну порожнину. Редуктор низького тиску 3 знижує тиск газу, який надходить у карбюратор-змішувач, дозує газ для приготування суміші потрібного складу і відключає газову лінію при зупинці двигуна. Робота двигуна на бензині забезпечується стандартною системою живлення бензином, яка підключена до карбюратора – змішувача 21. Стальні балони для стисненого газу виготовляють із суцільнотягнутих труб із зовнішнім діаметром 219 мм і товщиною стінок 6, 5... 7, 0 мм. Місткість балона 50 л. З метою вдосконалення газобалонної паливної системи і підвищення протипожежної безпеки на автомобілях ЗИЛ- 130 можливе встановлення балонів з розміщенням їх горловин з правого боку автомобіля. Особливістю системи є те, що редуктор високого тиску встановлюється на передній стінці кабіни під капотом. Кронштейн редуктора водночас є підігрівником газу. Для цього до додаткового кронштейна приварена трубка, куди по шлангу надходить гаряча рідина з системи охолодження двигуна через кран приладу для опалювання кабіни. Із порожнини кронштейна рідина по шлангу спрямовується в радіатор приладу опалювання кабіни, а потім до насоса системи охолодження двигуна. Для пожежної безпеки в разі розриву мембрани редуктора високого тиску газ із ковпака редуктора і запобіжного клапана відводиться за межі підкапотного простору по окремих трубопроводах. Читайте також:
|
||||||||
|