Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичні відомості про відсотки. Методичні вказівки до виконання роботи.

1. Перетворення графіків функцій, що не змінюють масштаб (паралельний перенос графіка функції вздовж осей координат, зміна знака функції, зміна знаку аргументу).

1. Паралельний перенос графіка функції вздовж осі абсцис.

Графік функції одержується із графіка функції за допомогою паралельного переносу останнього вздовж осі абсцис на одиниць масштабу в напрямку, що має протилежний знак до знаку числа .

2. Паралельний перенос (зсув) графіка функції вздовж осі ординат.

Графік функції одержується з графіка функції за допомогою паралельного переносу останнього вздовж осі ординат на одиниць масштабу в напрямку, що має знак числа b.

3. Симетрія графіка функції відносно осі абсцис.

Графік функції симетричний до графіка функції відносно осі абсцис.

4. Симетрія графіка відносно осі ординат.

Графік функції симетричний до графіка функції відносно осі ординат.

Усна вправа.Прокоментувати перетворення функції: +1

 

Задача №1. Побудувати графік функції:

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

 

2. Перетворення графіків функцій, що змінюють масштаб (розтяг і стиск графіка функції вздовж осей координат).

1. Розтяг або стиск графіка функції по осі абсцис . Графік функції одержується із графіка функції за допомогою розтягу або стиску останнього по осі абсцис пропорційно коефіцієнту k, причому якщо , то графік стискується в k разів, а якщо , то графік розтягається в разів.

2. Розтяг або стиск вздовж осі ординат. Графік функції одержується із графіка функції за допомогою розтягу або стиску останнього по осі абсцис пропорційно коефіцієнту m, причому якщо , то графік розтягується в m разів, а якщо , то графік стискується в разів.

Усна вправа.Прокоментувати перетворення функції:

; б) ; в)

 

3. Побудова графіків функцій, що містять в записі абсолютну величину.

1. Побудова графіка функції . Для побудови цього графіка потрібно побудувати графік функції для . Потім відобразити його симетрично відносно осі ординат.

2. Побудова графіка функції . Для побудови цього графіка необхідно побудувати графік функції і відобразити відносно осі абсцис ті частини графіка, які розташовані під віссю абсцис.

Усна вправа.Прокоментувати перетворення функції:

Задача №2. Побудувати графік функції:

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Задача №3. Побудувати графік функції:

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Задача №4. Побудувати графік функції:

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Питання для самоперевірки знань і вмінь

1. Які простіші перетворення графіків функцій вам відомі?

2. Зміст перетворень, що не змінюють масштаб.(паралельний перенос вздовж осей координат, зміна знаку функції та аргументу)

3. Зміст перетворень, що змінюють масштаб.(розтяг та стиск вздовж осей координат)

4. Зміст побудови графіків, що містять абсолютну величину

 

Висновок. ________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перевірив викладач ___________ Оцінка___________Дата ______________


Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Виконання бюджету
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. IX. Відомості про військовий облік




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання на закріплення матеріалу | Тема2. Степенева, показникова і логарифмічна функції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.