Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання на закріплення матеріалу

Питання для самоперевірки знань і вмінь

1. Що називають відсотком від числа?

2. Як знайти а% від числа b?Наведіть приклад.

3. Як знайти число, якщо а% від цього числа дорівнює b?На­ведіть приклад.

4. Як знайти, скільки відсотків становить одне число від іншого? Наведіть приклад.

Висновок.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перевірив викладач ___________ Оцінка___________Дата ______________

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2

Тема. Побудова графіків функцій за допомогою елементарних перетворень

Мета роботи: навчитись будувати графіки степеневих функцій за допомогою елементарних перетворень

Наочне забезпечення та обладнання:

1. Інструкційні картки;

2. Приклади задач;

3. Роздатковий матеріал: опорні конспекти

 


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  10. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  11. II. Вивчення нового матеріалу
  12. II. Вивчення нового матеріалу




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Усна вправа | Теоретичні відомості про відсотки. Методичні вказівки до виконання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.