Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичні відомості про корені та степінь з довільним показником. Методичні вказівки до виконання роботи.

Означення арифметичного кореня n-го степеня з числа а:
, ,…, - існують для а R. Якщо а < 0, то = - . , , … , - існують для а 0.   Тотожності Якщо існує, то = а . , а R , а R.   Основні властивості 1. · = .2. 3. . 4. . 5. .
Поняття степеня з раціональним показником    
Степенем числа а > 0 з раціональним показником , де m Z, п N (п>1) називається число . Отже, = . Степінь числа 0 визначений тільки для додатних показників; за означенням (0r = 0 для будь-якого г > 0. Властивості степеня 1.аm · аn = am + n2. аm : аn = amn 3.(аm)n = аmn4.(аb)n = anbn 5. ;

 

   

Задача №1. Обчислити:

а) ;

б)

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Задача №2. Спростити вираз:

а) ; б) ;

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Виконання бюджету
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. IX. Відомості про військовий облік




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема2. Степенева, показникова і логарифмічна функції | Теоретичні відомості про ірраціональні рівняння. Методичні вказівки до виконання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.