Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичні відомості про ірраціональні нерівності. Методичні вказівки до виконання роботи.

Розв'язування показникових нерівностей часто зводяться до розв'язування нерівностей ах > аb (аx аb) або aх < аb (aх аb). Ці нерівності розв'язують, використовуючи монотонність (зростання, спадання) показникової функції.

Задача №2. Розв’язати показникові нерівності:

а) ; б) .

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

При розв'язуванні систем показникових рівнянь використо­вуються звичні прийоми розв'язування показникових рівнянь і знайомі прийоми розв'язування систем рівнянь.

Задача №3. Розв’язати систему показникових рівнянь:

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Питання для самоперевірки знань і вмінь

1.Які рівняння називаються показниковими?

2. Які основні методи розв’язування показникових рівнянь ви знаєте?

3. В чому полягає принцип розв’язування показникових нерівностей?

4. Що означає розв’язати систему показникових нерівностей?

 

Висновок. ___________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Перевірив викладач ___________ Оцінка___________Дата ______________


Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Виконання бюджету
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. IX. Відомості про військовий облік




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості про ірраціональні рівняння. Методичні вказівки до виконання роботи. | ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.