Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи розв’язування рівнянь

1.Спосіб розкладання многочленів на множники полягає в тому, що ми P1(х)Р2(х)∙...∙Рп(х) = 0рівносильне сукупності рівнянь:

P1(х) = 0, Р2(х) = 0, ..., Рп(х) = 0.

Якщо α — цілий корінь рівняння хn + ап-1хn-1 + ... + а1х + а0= 0 і а0 а, то (хn + ап-1хn-1 + ... + а1х + а0) (х – а).

 

Задача №1. Розв’язати рівняння:

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

2.Спосіб підстановки.

2.1. а(Р(х))2 + bР(х) + с = 0.Підстановка P(x) = t, at2 +bt + c = 0.

Наприклад, розв'язуючи біквадратне рівняння ах4 + bх2 +с = 0, робимо підстановку х2 = t, at2 + bt + с = 0.

2.2. аР(х) + = с. Підстановка P(x) = t, at + = c.

2.3. Однорідні рівняння: аР2(x) + bP(x)Q(x) + cQ2(x) = 0.

Якщо не має розв'язків, то Підстановка , at2 + bt + c = 0.

 

Задача №2 Розв’язати рівняння:

; б) ;

в)

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Задача №3. Розв’язати рівняння:

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Питання для самоперевірки знань і вмінь

1.Що називається рівнянням?

2. Що означає розв’язати рівняння? Що таке корінь рівняння?

3. Які рівняння називаються рівносильними?

4.Які перетворення приводять до одержання рівносильних рівнянь?

5. Які перетворення приводять до появи сторонніх коренів? Як уникнути сторонніх коренів?

6. Які рівняння називаються раціональними? Основні методи їх розв’язування.

7. Заміна змінної в рівнянні, як її проводити?

8. Метод розкладу на множники, в чому полягає його суть?

Висновок. ___________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Перевірив викладач ___________ Оцінка___________Дата _____________

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рівносильні перетворення рівнянь | ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.318 сек.