Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичні відомості про застосування комбінаторики. Методичні вказівки до виконання роботи.

Відношення числа подій, які сприяють події А, до загальної кількості подій простору елементарних подій називається ймо­вірністю випадкової події А і позначається Р(А).

Р(А) = , де

А — подія,

Р(А) — ймовірність події;

n — загальна кількість подій простору елементарних подій;

т — число подій, які сприяють події А.

Ймо­вірність вірогідної події дорівнює 1. Ймовірність неможливої події дорівнює 0.

Безпосередній підрахунок ймовірностей подій значно спро­щується, якщо використовувати формули комбінаторики. Пра­вильність розв'язання задачі залежить від уміння визначити вид сполуки, що утворюються сукупністю подій, про які йдеться мова в умові задачі. Згадаємо алгоритм визначення виду сполуки (таб­лиця 15).

Нагадаємо, що:

· перестановки відрізняються одна від одної порядком розта­шування елементів;

· розміщення відрізняються або вибором елементів, або поряд­ком їх розташування;

· комбінації відрізняються тільки вибором елементів (порядок розміщення елементів не враховується).

Задача №1. В урні лежать 20 кульок, з яких 12 білих, решта — чорні. З урни навмання виймають дві кульки. Яка ймовірність того, що вони білі?

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Задача №2. Гральний кубик підкидають двічі. Знайдіть ймовірність того, що:

а) у сумі випаде 6 очок;

б) у сумі випаде 7 очок;

в) за два кидки випаде однакова кількість очок;

г) за два кидки випаде різна кількість очок

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. Effects/Accessories - Ефекти/Аксесуари - Тут ви можете вибрати плагін для застосування його до ландшафту.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  6. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III. Виконання бюджету
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 1788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАКТИЧНА РОБОТА №25 | Теоретичні відомості про дії над подіями. Методичні вказівки до виконання вправ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.