Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дано координати точок А(- 1; 2; 5) і В(3; - 2; 3).

  1. Знайдіть координати вектора .

Зразок розв’язання:

Скористаємося формулою:

Обчислимо:

Відповідь:

  1. Знайдіть довжину вектора .

Зразок розв’язання:

Скористаємося формулою:

Обчислимо:

Відповідь: = 6 одиниць довжини.

  1. Дано точки А(1; 2; 3), В(- 2; 4; 6), С(7; - 1; - 8), D(х; у; z). Знайдіть х, у і z, якщо .

Зразок розв’язання:

1) обчислимо координати вектора .

(-2 – 1; 4 – 2; 6 – 3) = (-3; 2; 3);

2) обчислимо координати вектора .

(х – 7; у – (-1); z – (-8)) = (х – 7; у + 1; z + 8) = (х – 7; у + 1; z + 8);

3) вектори рівні: , тому їхні відповідні координати також рівні. Отже:

х – 7 = -3; х = -3 + 7; х = 4,

у + 1 = 2; у = 2 – 1; у = 1,

z + 8 = 3; z = 3 – 8; z = -5.

D(4; 1; - 5).

Відповідь: D(4; 1; - 5).

Дано вектори (6; - 3; 1) і (2; 3; - 3).

  1. Знайдіть: ;

Зразок розв’язання:

використаємо формулу:

.

Відповідь:

  1. Знайдіть: | |;

Зразок розв’язання:

використаємо формулу:

Відповідь:

  1. Знайдіть: ;

Зразок розв’язання:

, використаємо формулу:

Відповідь:

  1. Знайдіть: | |;

Зразок розв’язання:

, використаємо формулу

Відповідь:

  1. Знайдіть: ;

Зразок розв’язання:

1) обчислимо . Скористаємося формулою: .

.

2) обчислимо . Скористаємося формулою: .

.

3) обчислимо .

.

Відповідь: .

  1. Знайдіть: ;

Зразок розв’язання:

1) обчислимо .

2) обчислимо

Відповідь: = (10; - 9; 5).

  1. Знайдіть скалярний добуток векторів і ;

Зразок розв’язання:

Скористаємося формулою:

Обчислимо:

Відповідь: 0.

  1. Знайдіть скалярний добуток векторів і , якщо: | | = 6 і | | = 9, ^ ) = 45°.

Зразок розв’язання:

Скористаємося формулою: .

Обчислимо:

Відповідь: 27 .

  1. Дано вектори (2; - 1; z) і (- 4; 1; - 9). При якому значенні z вектори і перпендикулярні?

Зразок розв’язання:

Якщо вектори перпендикулярні, то їх скалярний добуток дорівнює нулю. =0, тобто = 0.

Обчислимо скалярний добуток:

=0, -9 – 9z = 0; -9z = 9, z = 9 : (-9), z = - 1.

Відповідь: z = - 1.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  2. Вантажообіг і координати магазинів, які обслуговуються
  3. Вектори. Лінійні дії над векторами. Властивості. Довжина вектора. Кут між векторами. Відстань між 2-ма точками. Проекція вектора на вісь. Координати вектора.
  4. Визначення висоти точок
  5. Визначення прямокутних координат точок.
  6. Визначення скалярного добутку через координати.
  7. Вираження мішаного добутку через координати векторів.
  8. Вихідні координати
  9. Вібрація – це механічні коливання матеріальних точок або тіл, які виникають в горизонтальному і вертикальному напрямах.
  10. Відомість обчислення координат точок полігону
  11. Вправа для дихання « Листочок »
  12. Географічні координати




Переглядів: 896

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Самостійні тренувальні завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.039 сек.