Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ

Урок 6

1. Дати означення показникової функції у = ах. Чому в її означенні сказано, що а > 0?

2. Назвати область визначення показникової функції ах.

3. Які з функцій у = х1,3; у = 2,75х; у = ;у = х-3;у= є показниковими?

4. Які властивості має функція у = ах, якщо а > 1? Для відповіді побудувати ескіз графіка цієї функції.

5. Які властивості має функція у = ах, якщо 0 < а < 1? Пояснити, користуючись ескізом відповідного графіка.

6. Яка особливість розміщення графіків функцій у = 10х і у = 0,1х?

7. За яких умов 3х1 > 3х2 і 0,7х1 > 0,7х2?

8. Відомо, що аg > ар. Що більше: g чи p , якщо 0 < а < 1?

9. Відомо, що аg < ар. Що більше: g чи p, якщо а > 1?

10. Які з показникових функцій ; у = 2,75х ;у= , у= . у = 0,027х зростають?

11. Які з функцій у = 0,26х; у = 1,75х ;у= , у= . у = 0,027х спадають?

12. Порівняти число а з одиницею в кожній з таких не­рівностей:

а) а1,27 > а0,419; б) а11 > а1 ;

в) а-0,83 > а0,14; г) а-4,2 > а-2,5;

д) а0,173 < а 4 ; е) а-3-3,01.

Урок 7

13. Яке рівняння називається показниковим? Навести приклади.

14. Чи має розв'язок показникове рівняння ах = у, якщо у < 0?

15. У чому полягає спосіб зведення до спільної основи під час розв'язування показникових рівнянь?

16. У чому полягає спосіб винесення за дужки спільного множника під час розв'язування показникових рівнянь?

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  4. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. IV. Питання самоконтролю.
  8. V. Питання для самоконтолю
  9. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  10. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  11. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Степенева, показникова і логарифмічна функції. | ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.