ПИТАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ
Урок 6
1. Дати означення показникової функції у = ах. Чому в її означенні сказано, що а > 0?
2. Назвати область визначення показникової функції ах.
3. Які з функцій у = х1,3; у = 2,75х; у = ;у = х-3;у= є показниковими?
4. Які властивості має функція у = ах, якщо а > 1? Для відповіді побудувати ескіз графіка цієї функції.
5. Які властивості має функція у = ах, якщо 0 < а < 1? Пояснити, користуючись ескізом відповідного графіка.
6. Яка особливість розміщення графіків функцій у = 10х і у = 0,1х?
7. За яких умов 3х1 > 3х2 і 0,7х1 > 0,7х2?
8. Відомо, що аg > ар. Що більше: g чи p , якщо 0 < а < 1?
9. Відомо, що аg < ар. Що більше: g чи p, якщо а > 1?
10. Які з показникових функцій ; у = 2,75х ;у= , у= . у = 0,027х зростають?
11. Які з функцій у = 0,26х; у = 1,75х ;у= , у= . у = 0,027х спадають?
12. Порівняти число а з одиницею в кожній з таких нерівностей:
а) а1,27 > а0,419; б) а11 > а1 ;
в) а-0,83 > а0,14; г) а-4,2 > а-2,5;
д) а0,173 < а 4 ; е) а-3<а-3,01.
Урок 7
13. Яке рівняння називається показниковим? Навести приклади.
14. Чи має розв'язок показникове рівняння ах = у, якщо у < 0?
15. У чому полягає спосіб зведення до спільної основи під час розв'язування показникових рівнянь?
16. У чому полягає спосіб винесення за дужки спільного множника під час розв'язування показникових рівнянь?
Читайте також: - D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
- II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
- III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
- IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
- IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
- IV. Питання самоконтролю.
- V. Питання для самоконтолю
- V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
- V. Питання туристично-спортивної діяльності
- V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
- V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|