Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рефакторинги рівня даних

o Замінити магічне число іменованою константою.

o Замінити ім’я змінної на більш зрозуміле та інформативне.

o Відмовитись від проміжної змінної, записавши вираз в рядку використання його значення.

o Замінити вираз викликом підпрограми.

o Ввести проміжну змінну.

o Замінити змінну, яка використовується багаторазово для різних цілей, групою змінних, кожна з яких використовується з однією метою.

o Використовувати локальні змінні для локальних цілей, а не параметри.

o Перетворити змінну базового типу в об’єкт.

o Перетворити набір значень в клас.

o Перетворити набір значень в клас з підкласами.

o Перетворити масив на об’єкт.

o Інкапсулювати колекцію.

o Замінити запис (структуру) на клас.


Читайте також:

  1. EEPROM пам'ять даних
  2. Git виконує перевірку цілісності даних
  3. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  6. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизований банк даних (АБД).
  12. Адреси даних. Вказівники.




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод потребує код ініціалізації перед викликом або пост-код після виклику | Рефакторинги рівня операторів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.