Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нормативна база

ВСТУП

Навчальними планами зі спеціальностей “Здоров’я людини”, “Спорт”, “Фізичне виховання” передбачено виконання курсової роботи з фізіології людини студентами 2 курсу стаціонару і 2 курсу заочного відділення.

Тематика курсових робіт з фізіології людини визначається кафедрою медико-біологічних основ фізичного виховання та спорту і повністю відповідає змістові програми.

Як форма науково-дослідної роботи курсова робота сприяє вдосконаленню професійної підготовки з предмету фізіологія людини майбутніх спеціалістів з фізичної культури та спорту.

Курсова робота з фізіології людини за змістом відноситься до робіт теоретичного характеру, які виконуються на основі аналітичного збору літературних даних з обраної теми.

 

1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КУРСОВИХ РОБІТ

 

Нормативна база

Для забезпечення права громадян України на вибір змісту й рівня своєї освіти, а також із метою створення умов для гнучкого реагування вищої школи на запити суспільства в умовах ринкової економіки та гуманізації освітньої системи у нашій країні у відповідності до Закону України “Про вищу освіту”, який схвалений Верховною Радою України 17 січня 2002 року, національної програми “Освіта (Україна XXI ст. )”, Постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 1998 року № 65 “Про затвердження Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту)” та інших законів і нормативно-правових актів України введена багатоступенева система вищої та післявузівської професійної освіти. Її концептуальною основою є принцип безперервності та спадкоємності процесу освіти, що відкриває нові можливості підвищення професіоналізму у різних галузях науки і техніки.

Запорізький національний університет ІV рівня акредитації є вищим навчальним закладом, у якому реалізована інтегрована система підготовки спеціалістів, що включає довузівську, вузівську і післявузівську підготовку. На базі освітньо-професійних програм створена ступенева підготовка “бакалавр – спеціаліст – магістр”, кожний етап якої завершується виконанням кваліфікаційної роботи.

Згідно з ч. 1 ст. 10 Конституції України, закону “Про мови…” та інші нормативні положення курсові роботи виконуються виключно українською мовою.

 

При підготовці курсової роботи слід виявити:

- глибоке розуміння висунутих наукових концепцій і принципів;

- широкі знання фактичного матеріалу;

- уміння застосовувати їх до розв'язання конкретних завдань;

- розвинуте аналітичне мислення, наукові здібності;

- ґрунтовні знання зі спеціальності, високий рівень фахових знань;

- серйозне ставлення до предмета дослідження;

- вміння користуватися додатковою літературою;

- зацікавленість до поглибленого дослідження;

- навички до самостійної роботи.

Виконання курсової роботи – це творчий процес, велика пізнавальна робота, яку студент виконує протягом декількох місяців. У цьому полягає могутній розвиваючий потенціал даної форми індивідуального навчання сучасного мислячого студента. Написання курсової роботи стимулює творчий розвиток інтелектуальних сил особистості, який закріплюється у тому, що результати можуть бути використані студентом при написанні курсової роботи. Курсова робота дозволяє виявити творчий, а в подальшому і науковий потенціал студента, а також може бути сходинкою для подальшої наукової роботи. У процесі її підготовки розвиваються навички самостійного вивчення й узагальнення наукової літератури з будь-якого вузького питання; виявляються нові й невирішені наукові проблеми.

Мета курсової роботи:

- систематизація, закріплення теоретичних знань з фізіології людини;

- поглиблення і розширення теоретичних знань шляхом індивідуальної роботи;

- розвиток умінь застосовувати засвоєні знання при вирішенні наукових завдань;

- удосконалення навичок самостійної роботи студента з науковою літературою;

- виявлення вмінь студента методологічно правильно, грамотно проводити збір сучасної інформації, інтерпретувати, систематизувати і класифікувати одержані результати;

- оволодіння прийомами (навичками) самостійної дослідницької роботи;

- вироблення вмінь формулювати судження і висновки, логічно й доказово їх викладати;

- вироблення вмінь публічного захисту підготовленого матеріалу з теми курсової роботи.

У курсовій роботі не прийнято давати оцінку матеріалу, що викладається. Норми наукової комунікації регламентують характер викладу інформації, вимагають ухилятися від висловлення особистої думки у чистому вигляді. У цьому зв'язку автори наукових праць, у тому числі й курсової роботи, мають намагатися використовувати мовні конструкції, що виключають з обігу особовий займенник “я”, натомість використовується займенник “ми” що дозволяє відбити свою думку, точку зору певної групи людей, наукової школи, наукового напрямку, оскільки сучасну науку характеризують такі тенденції, як інтеграція, колективна творчість, комплексний підхід до вирішення проблем; використання займенника “ми” та його варіацій передають та відтіняють ці тенденції сучасної наукової творчості. Рекомендується використовувати вирази: "на думку автора", "вважається доцільним", "як свідчить проведений аналіз" тощо.

Курсова робота не є науковим дослідженням, але допомагає автору навчитися самостійно вести пошук наукової літератури, аналізувати, систематизувати сучасні теоретичні дані з того чи іншого питання з фізіології людини, і є підґрунтям для написання дипломної роботи спеціаліста або магістра.


Читайте також:

  1. Вступні положення, нормативна основа
  2. Глава XVII. Основные структурные элементы культуры. Ценностно-нормативная регуляция социального поведения в современном обществе
  3. Дескриптивна й нормативна функції методологічного знання
  4. Завдання та нормативна база організації обліку розрахунків
  5. Законодавча і нормативна база функціонування бюджетної системи
  6. Законодавча і нормативна інформація, що використовується під час контролю і ревізії трудових ресурсів і заробітної плати
  7. Законодавча та нормативна база з обліку готової продукції .
  8. Законодавча та нормативна база України з охорони праці.
  9. Законодавча та нормативна база України про охорону праці
  10. ЗАКОНОДАВЧА ТА НОРМАТИВНА БАЗА УКРАЇНИ ПРО ОХОРОНУ ПРАЦІ
  11. Законодавча та нормативна база України про охорону праці.
  12. Законодавча та нормативна основа охорони праці в галузі. Управління охороною праці на підприємствах галузі.




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні антидоти при лікуванні гострих екзогенних отруєнь На ДОГОСПІТАЛЬНОМУ ЕТАПІ | Вибір та затвердження теми роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.402 сек.