Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Джерельна база курсової роботи

Головним засобом оволодіння фактичним матеріалом є його збір та аналітична робота над джерелами. Широта і повнота джерельної бази, вміння взяти максимальну інформацію з наявних джерел, вміння дати характеристику достовірності як окремого джерела, так і його інформації, співставити дані різних джерел – один з найважливіших критеріїв оцінки роботи. Обов’язковими є вказівки на те, чи опубліковані джерела, де і ким, наскільки повно використані їх інформативні можливості.

 

 

1.5 Літературно-монографічна база роботи

Орієнтація в науковій літературі, особливо у сучасній, є важливим показником фахової зрілості студента. Він зобов’язаний продемонструвати своєю роботою вміння розбиратися у концепціях авторів, аналізувати систему їх доказів, враховувати ступінь використання попередніх досягнень фахівців з фізичної культури і спорту.

Принципи використання матеріалів мережі Інтернет:в Україні поки що не створена нормативно-правова база Інтернету і не розроблені державні стандарти наукової роботи у новому інформаційному полі. Матеріали, з мережі Інтернет не можуть бути використані як основне джерело роботи, а поєднуватися з традиційними літературними джерелами.

 

 

1.6 Вимоги до тексту роботи

Загальні положення:

1. Тема курсової роботи повинна бути зареєстрована на кафедрі МБОФВіС.

2. При написанні роботи обов'язкові посилатися на авторів і джерела, з яких запозичено матеріали або окремі результати. Використання у роботі запозиченого матеріалу без посилання на автора та джерело враховуються при допущенні роботи до захисту та визначенні її оцінки.

3. У роботі необхідно стисло, логічно і аргументовано викладати зміст і результати досліджень, уникати загальних слів, бездоказових тверджень, тавтології.

4. Текст роботи студент пише своїми словами, але при необхідності він може цитувати. Цитування стає обов’язковим, коли мова йде про принципові положення. При цитуванні:

· текст цитати береться у лапки і наводиться у тій граматичної формі, в якій поданий у джерелі та перекладений на українську мову;

· цитування мусить бути повним;

· пропуск слів, речень, абзаців при цитуванні допускається без перекручень цитованого тексту і позначається трьома крапками;

· при непрямому цитуванні (переказі) слід бути точним у викладі думок автора;

· цитування не повинно бути ні надмірним, ні недостатнім;

· своє ставлення до окремих думок або слів беруть у круглі дужки;

· кожна цитата має супроводжуватися посилання на джерело або автора, з яких її взято;

· необхідно цитувати тільки ту літературу або джерело, яку особисто опрацював.

5. Дослідження потребують збору фактичного та статистичного матеріалу та його самостійного опрацювання. Це стосується, насамперед, статистики. Дані повинні наводитися в однакових одиницях виміру: абсолютних (м, см, шт.) або відносних (%). Допускаються лише загальноприйняті скорочення.

6. Мова та стиль курсових робіт повинні відповідати нормам наукового етикету. Найхарактернішою ознакою писемної наукової мови є формально-логічний спосіб викладення матеріалу. Мова роботи повинна бути цілеспрямованою і прагматичною, тому в ній має бути мінімальна кількість емоційних елементів. Засобом вираження логічних зв’язків у роботі є спеціальні синтаксичні засоби, що вказують

· на послідовністьдумки – “спочатку”, “насамперед”, “потім”, “по-перше”, “по-друге” і т. ін.

· заперечення – “тимчасом”, “але”, “тоді як”, “аж ніяк”, “проте“ і т. ін.

· причинно-наслідкові відношення – “таким чином”, “тому”, ”завдяки цьому”, “внаслідок цього”, “крім того” і т. ін.

· висновки – “отже”, “значить”, “на закінчення зазначимо”, “підсумовуючи”, “аналіз документа свідчить”, “все сказане дає змогу зробити висновок“ і т .ін.

Логічна послідовність мови курсової роботи визначає те, що в ній окремі речення стисло пов’язані одне з одним. Звідси різноманіття складених сполучників підрядності: “завдяки тому, що”, “після того, що”, “між тим як”, “зважаючи на те, що”, “внаслідок того, що”.

Ступінь

· достовірності факту досягається використанням слів – “справді”, “зрозуміло”

· припустимості – “треба гадати”, “як відомо”

· можливості – “можливо”, “ймовірно”

Стиль роботи – це безособовий монолог, тому виклад ведеться від третьої особи. Культура мови роботи має відзначатися такими якостями як смислова точність, якість і стислість. Робота обов’язково повинна бути вичитана стилістично та орфографічно. Мовностилістична культура роботи найкраще виявляє наукову і загальну культуру студента.

7. Роботу на захист подають у вигляді спеціально підготовленого тексту, переплетеною або в файлах та папці.

8. Робота є оригінальним дослідженням, тому виконується тільки в одному екземплярі.

 

 

2. СТРУКТУРА І ЗМІСТ РОБОТИ

 

Курсова робота повинна містити основні структурні елементи у наступній послідовності:

1) титульний аркуш (перша стоінка, не нумерується);

2) зміст (2 сторінка);

3) вступ (3 сторінка);

4) огляд літератури;

5) висновки;

6) перелік посилань;

7) додатки (при необхідності).

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 3794

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Курсові роботи як складова частина підготовки | Титульний аркуш

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.