МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні методичні рекомендаціїМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Цивільний процес МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «правознавство» 6.030402 Київ Вид-во Національного авіаційного університету «НАУ – друк»
Укладач Великанова М. М.
Рецензент
Затверджено методично-редакційною радою Національного авіаційного університету
Цивільний процес: методичні рекомендації до практичних занять/ укладач М. М. Великанова. – К. : Вид-во Нац. авіаційного ун-ту «НАУ-друк», 2011. – ___с.
Викладені загальні методичні рекомендації до практичних занять, теми практичних занять, питання для обговорення та список рекомендованої літератури. Для студентів спеціальності 6.030402 “Правознавство”.
Загальні методичні рекомендації
У сучасних правових системах явище “інтелектуальна власність” охопило найрізноманітніші сфери суспільних відносин, тому відносини щодо правового регулювання інтелектуальної (творчої) діяльності є предметом регулювання різних галузей права, а саме: цивільного права, адміністративного, митного, податкового, господарського, міжнародного та ін. Проблема правового регулювання охорони права інтелектуальної власності стала актуальною наприкінці ХХ і на початку ХХІ століття, і загострилася з появою нових цифрових технологій, з можливістю швидкого тиражування, відтворення і використання інтелектуальної власності, зміни її носія і засобів поширення (кабельний розподіл, супутникове мовлення тощо), зі зміною акцентів із промислової власності на авторське й особливо суміжне право, з появою програмних засобів забезпечення прав, появою нових об’єктів інтелектуальної власності. Методичні рекомендації укладені відповідно до навчальної програми дисципліни «Актуальні питання права інтелектуальної власності» і охоплюють матеріал, який складається з одного модуля, що включає вісім тем. На практичних заняттях використовуються різні форми та методики контролю знань студентів: усне опитування, дискусія, реферативні повідомлення та їх обговорення, розв’язування практичних завдань. Найбільш продуктивними та раціональними формами заняття є співбесіда та дискусія, поєднанні з розглядом конкретних ситуативних завдань. Вони дають можливість детально обговорити питання, залучивши максимальну кількість студентів, сприяють розвитку мислення і мовлення, засвоєнню матеріалу та зобов’язують готуватися до кожного заняття. Студент на практичному занятті під час обговорення тематичного питання повинен чітко формулювати основні теоретичні положення, обґрунтовувати і доводити свої міркування та твердження, давати повну і стислу відповідь на поставлене запитання, доповнювати доповідача та ін.. Під час самостійної підготовки до практичних занять студенти повинні всебічно розглянути й усвідомити зміст питань, що виносяться на заняття, опрацювати навчальну літературу та нормативно-правові акти,розв’язати запропоновані викладачем задачі. Ефективній підготовці студентів до занять і поглибленню знань сприятиме активне використання студентами засобів технічного забезпечення та новітніх технологій, зокрема, під час пошуку необхідної правової та наукової інформації, написанні доповідей, рефератів тощо. Важливим засобом у засвоєнні знань є написання та обговорення на заняттях рефератів. Тематика рефератів пропонується за всіма темами практичними занять. Мета реферативної доповіді полягає в засвоєнні іншими студентами основних аспектів розкритої у реферативному дослідженні теми, формулювання запитань, проведення дискусії. Читайте також:
|
||||||||
|