Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні методичні рекомендації

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Цивільний процес

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «правознавство»

6.030402

Київ

Вид-во Національного авіаційного університету

«НАУ – друк»


 

 

Укладач Великанова М. М.

 

 

Рецензент

 

Затверджено методично-редакційною радою Національного авіаційного університету

 

Цивільний процес: методичні рекомендації до практичних занять/ укладач М. М. Великанова. – К. : Вид-во Нац. авіаційного ун-ту «НАУ-друк», 2011. – ___с.

 

Викладені загальні методичні рекомендації до практичних занять, теми практичних занять, питання для обговорення та список рекомендованої літератури.

Для студентів спеціальності 6.030402 “Правознавство”.

 

 

Загальні методичні рекомендації

 

У сучасних правових системах явище “інтелектуальна власність” охопило найрізноманітніші сфери суспільних відносин, тому відносини щодо правового регулювання інтелектуальної (творчої) діяльності є предметом регулювання різних галузей права, а саме: цивільного права, адміністративного, митного, податкового, господарського, міжнародного та ін.

Проблема правового регулювання охорони права інтелектуальної власності стала актуальною наприкінці ХХ і на початку ХХІ століття, і загострилася з появою нових цифрових технологій, з можливістю швидкого тиражування, відтворення і використання інтелектуальної власності, зміни її носія і засобів поширення (кабельний розподіл, супутникове мовлення тощо), зі зміною акцентів із промислової власності на авторське й особливо суміжне право, з появою програмних засобів забезпечення прав, появою нових об’єктів інтелектуальної власності.

Методичні рекомендації укладені відповідно до навчальної програми дисципліни «Актуальні питання права інтелектуальної власності» і охоплюють матеріал, який складається з одного модуля, що включає вісім тем.

На практичних заняттях використовуються різні форми та методики контролю знань студентів: усне опитування, дискусія, реферативні повідомлення та їх обговорення, розв’язування практичних завдань.

Найбільш продуктивними та раціональними формами заняття є співбесіда та дискусія, поєднанні з розглядом конкретних ситуативних завдань. Вони дають можливість детально обговорити питання, залучивши максимальну кількість студентів, сприяють розвитку мислення і мовлення, засвоєнню матеріалу та зобов’язують готуватися до кожного заняття.

Студент на практичному занятті під час обговорення тематичного питання повинен чітко формулювати основні теоретичні положення, обґрунтовувати і доводити свої міркування та твердження, давати повну і стислу відповідь на поставлене запитання, доповнювати доповідача та ін..

Під час самостійної підготовки до практичних занять студенти повинні всебічно розглянути й усвідомити зміст питань, що виносяться на заняття, опрацювати навчальну літературу та нормативно-правові акти,розв’язати запропоновані викладачем задачі.

Ефективній підготовці студентів до занять і поглибленню знань сприятиме активне використання студентами засобів технічного забезпечення та новітніх технологій, зокрема, під час пошуку необхідної правової та наукової інформації, написанні доповідей, рефератів тощо.

Важливим засобом у засвоєнні знань є написання та обговорення на заняттях рефератів. Тематика рефератів пропонується за всіма темами практичними занять. Мета реферативної доповіді полягає в засвоєнні іншими студентами основних аспектів розкритої у реферативному дослідженні теми, формулювання запитань, проведення дискусії.



Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. Overall Reflection Properties - Загальні Властивості Віддзеркалення




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРІЄНТОВНІ КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗАЛІКУ | Модуль №1 «Загальні положення цивільно-процесуального права. Учасники цивільного процесу»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.