МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема. Цивільні процесуальні правовідносини (2 години).1. Поняття цивільних процесуальних правовідносин. 2. Підстави і передумови виникнення цивільних процесуальних правовідносин. 3. Суб’єкти цивільних процесуальних правовідносин. 4. Зміст цивільних процесуальних правовідносин. 5. Об'єкти цивільних процесуальних правовідносин. Методичні вказівки. Для відповіді на запитання до семінарського заняття необхідно досконало вивчити лекційний матеріал. Відповідь студента повинна містити в собі: поняття цивільних процесуальних правовідносин; підстави і передумови виникнення цивільних процесуальних правовідносин; суб’єкти цивільних процесуальних правовідносин; зміст цивільних процесуальних правовідносин; об'єкти цивільних процесуальних правовідносин. Рекомендована література: 1. Штефан М. І. Цивільний процес. Підручник. - Київ, 1997. - 171 с. 2. Кілічава Т. М. Цивільно-процесуальне право. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 352 с. 3. Цивільний процесуальний кодекс України: Науково-практичний коментар: У 2 т. / За заг. ред. С.Я.Фурси. – К.: Видавець Фурса С.Я.: КНТ, 2007. 4. Павлик П. М., Удовенко Ж. В., Кілічава Т. М. Процесуальна документація: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. – 464 с. 5. Збірник постанов Пленуму Верховного Суду України, ч. І, 1963-1995. - Київ, 1995. -24-252 с. Практичне заняття № 6. Тема. Сторони у цивільному процесі (2 години). 1. Поняття сторін у цивільному процесі і їх процесуальні права та обов'язки. 2. Процесуальна співучасть. 3. Заміна неналежної сторони. 4. Процесуальне правонаступництво. Методичні вказівки. Для відповіді на запитання до семінарського заняття необхідно досконало вивчити лекційний матеріал. Відповідь студента повинна містити в собі: поняття сторін у цивільному процесі і їх процесуальні права та обов'язки; поняття процесуальної співучасті; заміна неналежної сторони; процесуальне правонаступництво; участь сторін в цивільному процесі іноземних держав. Рекомендована література: 1. Штефан М. І. Цивільний процес. Підручник. - Київ, 1997. - 171 с. 2. Кілічава Т. М. Цивільно-процесуальне право. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 352 с. 3. Цивільний процесуальний кодекс України: Науково-практичний коментар: У 2 т. / За заг. ред. С.Я.Фурси. – К.: Видавець Фурса С.Я.: КНТ, 2007. 4. Павлик П. М., Удовенко Ж. В., Кілічава Т. М. Процесуальна документація: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. – 464 с. Практичне заняття № 7. Читайте також:
|
||||||||
|