Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала оцінювання поточного контролю знань студентів на практичних заняттях

Можлива максимальна кількість балів Рівень виконання
ВІДМІННИЙ ДОБРИЙ ЗАДОВІЛЬНИЙ НЕЗАДОВІЛЬНИЙ
Теми 4, 5, 7, 8, 9
Теми 6, 10

 

2) виконання модульних (контрольних) завдань – в межах 20 балів (1 модульний контроль). Модуль проводиться у формі відповідей на проблемні завдання (кількість завдань – 2), які надають можливість перевірити рівень теоретичної та практичної підготовленості студентів.

Оцінювання модульного (контрольного) завдання (проблемне завдання) Кількість балів Критерії оцінки відповіді
10 балів студент виявив «відмінний рівень» підготовленості – правильно розглянув проблемне завдання: надав відповідь, яка за обсягом і змістом є достатньою для вирішення поставленої проблеми
8 балів студент виявив «добрий рівень» – якщо студент надав відповідь на поставлене завдання, проте вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей тощо
6 балів студент вивив «задовільний рівень» – якщо студент надав відповідь на поставлене завдання, проте вона не є аргументованою; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових доктрин тощо; недостатньо використані юридичні категорії, що свідчить про наявність прогалин у знаннях студента; робота викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, стилістичних помилок та виправлень
0 балів студент виявив «незадовільний рівень» підготовленості – не відповів на поставлене запитання, або відповідь є невірною, не розкриває сутності питання або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни
Разом від 0 – до 10 балів  

Модульна (контрольна) робота проводиться на останньому занятті.

 

Приклад завдання:

Визначте суб’єктів законодавчої ініціативи в Україні.

 

3) виконання самостійних завдань – в межах 20 балів. Такий вид роботи передбачає створення умов для реалізації творчих можливостей студентів і має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти одержують в процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. До самостійних завдань належать: підготовка рефератів (есе), підготовка реферативних матеріалів із фахових публікацій, опрацювання першоджерел із списку літератури тощо. Зазначені завдання виконуються студентами самостійно.

Студент обирає 2 самостійних завдання впродовж семестру. Кожне завдання оцінюється в 10, 8, 6, 0 балів відповідно до приведених нижче критеріїв. Максимальна кількість балів, що може отримати студент за виконання одного завдання, становить 10 балів.

Оцінювання самостійного завдання Кількість балів Критерії оцінки відповіді
10 балів робота студента містить повне, обґрунтоване викладення матеріалу, виявляє при цьому високі знання студентом усієї програми навчальної дисципліни; його вміння користуватися різноманітними методами наукового аналізу суспільних і правових явищ, виявляти їх характерні ознаки та особливості; відображає чітке знання відповідних категорій, їх змісту, розуміння їх взаємозв’язку і взаємодії; свідчить про знання назв і змісту передбачених програмою нормативно-правових актів; містить аналіз змістовного матеріалу; порівняння різних поглядів на проблему; самостійні висновки студента; формулювання та аргументацію своєї точки зору; містить, поряд із теоретичними матеріалами, фактичні дані, їх оцінку та порівняння; логічно і граматично правильно викладена
8 балів робота студента містить відповідь на поставлене завдання, однак вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет дослідження; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей, назв та змісту нормативно-правових актів, нечіткі характеристики відповідних явищ
6 балів робота студента містить відповідь на поставлене завдання, однак вона не є аргументованою; не містить посилань на нормативні джерела, що вивчаються; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових течій, недостатньо використано дані юридичної практики, інший фактичний і статистичний матеріал, викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, стилістичних помилок та виправлень
0 балів в роботі студент не розкрив завдання, або відповідь є невірною, не розкриває сутності питання, або допущені змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку, незнання основних положень навчальної дисципліни
Разом від 0 – до 10 балів  

Контроль знань є складовою навчального процесу в ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана" і являє собою організацію зворотного зв’язку як засобу управління навчально-виховним процесом. Показники контролю знань студентів є основою для узагальнення про результати навчання та для вирішення таких питань, як ступінь опанування навчальною програмою, переведення на наступний курс тощо. Результати контролю знань є основним показником, за яким оцінюється робота студента, академічної групи, курсу, факультету в цілому.

Контроль знань будується на таких основних принципах:

– систематичність та плановість проведення контролю (перевірка і оцінювання знань повинні проводитися систематично, планово, у нерозривному зв’язку з усім процесом навчання; послідовно з поступовим ускладненням завдань, змісту і методики);

– недопущення розбіжностей між завданнями, що виносяться на контроль та змістом програми навчальної дисципліни (всі завдання розробляються виключно в межах розділу «Програми навчальної дисципліни»;

– об’єктивність та прозорість контролю (диференціація балів здійснюється за об’єктивними заздалегідь визначеними критеріями, інформація про всі форми контрольних заходів та критерії оцінювання доводиться до студентів на початку вивчення, оцінка знань студента повинна відповідати дійсній якості і кількості засвоєних знань, вмінь і навичок);

– забезпечення умов для належної підготовки до контрольних заходів, що досягається шляхом чіткого їх розмежування за змістом і у часі;

– забезпечення умов для всебічного розкриття індивідуальних здібностей кожного окремого студента, розвитку його творчого мислення (завдання для поточного та підсумкового контролю формулюються з урахуванням комплексного, творчого підходу).

Завданням поточного контролю знань студентів є перевірка рівня розуміння та засвоєння ними програмного матеріалу за модулями і темами, наявності умінь та навичок самостійно опрацьовувати літературу з навчальної дисципліни, здатності осмислити зміст теми чи окремого питання, вміння усно чи письмово представити матеріал з курсу на належному рівні.

Поточний контроль знань студента є обов’язковим видом контролю, що проводиться в КНЕУ протягом навчального семестру і спрямований:

– допомагати студентові в організації його роботи;

– привчати студента до систематичного опрацювання матеріалу;

– виявляти ступінь відповідальності студента та його ставлення до навчання, причини, що перешкоджають виконувати навчальну програму;

– стимулювати активність та інтерес студента до вивчення дисципліни;

– визначати недоліки і прогалини у знаннях та шляхи їх усунення;

– виявляти рівень опанування навичками самостійної роботи.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Актуалізація знань учнів
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ | Поточна успішність з навчальної дисципліни оцінюється у формі заліку за шкалою від 0 до 100 балів включно.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.