МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкала оцінювання поточного контролю знань студентів на практичних заняттях
2) виконання модульних (контрольних) завдань – в межах 20 балів (1 модульний контроль). Модуль проводиться у формі відповідей на проблемні завдання (кількість завдань – 2), які надають можливість перевірити рівень теоретичної та практичної підготовленості студентів.
Модульна (контрольна) робота проводиться на останньому занятті.
Приклад завдання: Визначте суб’єктів законодавчої ініціативи в Україні.
3) виконання самостійних завдань – в межах 20 балів. Такий вид роботи передбачає створення умов для реалізації творчих можливостей студентів і має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти одержують в процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. До самостійних завдань належать: підготовка рефератів (есе), підготовка реферативних матеріалів із фахових публікацій, опрацювання першоджерел із списку літератури тощо. Зазначені завдання виконуються студентами самостійно. Студент обирає 2 самостійних завдання впродовж семестру. Кожне завдання оцінюється в 10, 8, 6, 0 балів відповідно до приведених нижче критеріїв. Максимальна кількість балів, що може отримати студент за виконання одного завдання, становить 10 балів.
Контроль знань є складовою навчального процесу в ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана" і являє собою організацію зворотного зв’язку як засобу управління навчально-виховним процесом. Показники контролю знань студентів є основою для узагальнення про результати навчання та для вирішення таких питань, як ступінь опанування навчальною програмою, переведення на наступний курс тощо. Результати контролю знань є основним показником, за яким оцінюється робота студента, академічної групи, курсу, факультету в цілому. Контроль знань будується на таких основних принципах: – систематичність та плановість проведення контролю (перевірка і оцінювання знань повинні проводитися систематично, планово, у нерозривному зв’язку з усім процесом навчання; послідовно з поступовим ускладненням завдань, змісту і методики); – недопущення розбіжностей між завданнями, що виносяться на контроль та змістом програми навчальної дисципліни (всі завдання розробляються виключно в межах розділу «Програми навчальної дисципліни»; – об’єктивність та прозорість контролю (диференціація балів здійснюється за об’єктивними заздалегідь визначеними критеріями, інформація про всі форми контрольних заходів та критерії оцінювання доводиться до студентів на початку вивчення, оцінка знань студента повинна відповідати дійсній якості і кількості засвоєних знань, вмінь і навичок); – забезпечення умов для належної підготовки до контрольних заходів, що досягається шляхом чіткого їх розмежування за змістом і у часі; – забезпечення умов для всебічного розкриття індивідуальних здібностей кожного окремого студента, розвитку його творчого мислення (завдання для поточного та підсумкового контролю формулюються з урахуванням комплексного, творчого підходу). Завданням поточного контролю знань студентів є перевірка рівня розуміння та засвоєння ними програмного матеріалу за модулями і темами, наявності умінь та навичок самостійно опрацьовувати літературу з навчальної дисципліни, здатності осмислити зміст теми чи окремого питання, вміння усно чи письмово представити матеріал з курсу на належному рівні. Поточний контроль знань студента є обов’язковим видом контролю, що проводиться в КНЕУ протягом навчального семестру і спрямований: – допомагати студентові в організації його роботи; – привчати студента до систематичного опрацювання матеріалу; – виявляти ступінь відповідальності студента та його ставлення до навчання, причини, що перешкоджають виконувати навчальну програму; – стимулювати активність та інтерес студента до вивчення дисципліни; – визначати недоліки і прогалини у знаннях та шляхи їх усунення; – виявляти рівень опанування навичками самостійної роботи. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|