Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 3.

Вантажовідправник відправив по коносаменту з порту міста Запоріжжя (АТ Суднохідна компанія "Укррічфлот") у порт міста Одеса (Чорноморське пароплавство) на адресу вантажоотримувача партію цукру. Під час розвантажування було встановлено його псування у результаті намокнення. Вантажоотримувач звернувся з позовом до Чорноморського пароплавства про відшкодування 5000 грн. - суми, на яку знизилась вартість вантажу. Заперечуючи позов, Чорноморське пароплавство посилалось на те, що:

1) вантаж перевозився на теплоході Суднохідної компанії "Укррічфлот", яка і повинна нести відповідальність за пошкодження вантажу;

2) пошкодження вантажу сталось внаслідок помилки штурмана, який в умовах штормової погоди рухався з значною девіацією, в наслідок чого судно потрапило на банку і отримало пробоїну, в яку протекла вода і підмочився вантаж.

Яке рішення слід прийняти по цій справі?

 

Тема 11: Перевезення


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 275

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 2. | Практичне заняття № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.